vmbr Postat 29 november 2012 Dela Postat 29 november 2012 (redigerat) Hej Håller på att skriva nytt material och spela in demos och söker någon som skulle vilja lyssna och ge riktig kritik, jag tycker att man lätt blir blind och döv och tycker det man gör är mycket bättre än vad det egentligen är. Det känns som att kritik ofta blir för snäll när man bara laddar upp en låt och frågar vad folk tycker. Jag söker därför någon som gillar rock/punkrock/hardcore som skulle vilja total såga mig vid fotknölarna. PMa! Redigerat 29 november 2012 av vmbr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
klasho Postat 29 november 2012 Dela Postat 29 november 2012 Ladda upp den här så kan du nog hitta någon som kan spotta dig i ansiktet 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Die Hard (oregistrerad) Postat 29 november 2012 Dela Postat 29 november 2012 Harklar redo för en stor spottloska 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
vmbr Postat 29 november 2012 Trådstartare Dela Postat 29 november 2012 (redigerat) Harklar redo för en stor spottloska 😆 😄 En första låtidé: http://soundcloud.co...fsson/anniedemo Mixen är inget att hänga i granen, låt kritiken flöda. Redigerat 29 november 2012 av vmbr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 november 2012 Dela Postat 29 november 2012 Svårt att såga för det låter riktigt bra. Lite stela trummor, och uttalet behöver slipas på. En överstämma på refrängen skulle också smaka! I övrigt bra driv med hitpotential. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
vmbr Postat 29 november 2012 Trådstartare Dela Postat 29 november 2012 Svårt att såga för det låter riktigt bra. Lite stela trummor, och uttalet behöver slipas på. En överstämma på refrängen skulle också smaka! I övrigt bra driv med hitpotential. Kul att höra! Refrängen är klurig, vi har försökt att få till något som lyfter den men har inte lyckats något vidare, får inte till snygga stämmor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
klasho Postat 30 november 2012 Dela Postat 30 november 2012 Refrängen är i stort behov av en ters-stämma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DMM Postat 30 november 2012 Dela Postat 30 november 2012 På tok för platt och odynamiskt. Det låter väldigt "instängt". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
vmbr Postat 30 november 2012 Trådstartare Dela Postat 30 november 2012 (redigerat) På tok för platt och odynamiskt. Det låter väldigt "instängt". Är bara en demo så har inte direkt lagt någon energi på mix eller inspelning, gitarrerna är linade med en distpedal och sången är inspelad med min ECM8000 mätmikrofon, var mer låten i sig jag sökte kritik på! Redigerat 30 november 2012 av vmbr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.