theunknown Postat 28 november 2012 Postat 28 november 2012 Hej! Tiden är nu kommer för mig att starta upp någonting nytt. Jag vill starta upp någonting old school döds/crust aktigt, Typ åt Black Breath hållet: Jag är själv trummis men spelar även gitarr, bas och growlar en del. Har en del material klart för detta projekt. Jag är 23 år, har spelat trummor i 18 år. Två egna Starclassic set mm. Bosatt i södra Stockholm. Så utgångspunkten för bandet är väl Sthlm. Jag har ej replokal då jag precis har flyttat tillbaka till Sverige efter att bott utomlands en längre tid. Men de går ju alltid att lösa om de finns vilja. Jag spelar helst trummor i detta projekt, men kan tänka mig annan position. Här är mitt enmansband: http://soundcloud.com/michaeldahlstrom/skitgrav-lagens-l-nga-arm Jag tänker mig lite åt de hållet fast mer dödsigt. Typ á la Black Breath. Om någon mot förmodan skulle va intresserad av detta så tveka inte att höra av er. Mvh /Micke
theunknown Postat 28 november 2012 Trådstartare Postat 28 november 2012 Jag har med största sannolikhet hittad en bra basist till detta nu också. Några gitarrister/sångare som känner sig manade?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.