D200 Postat 27 november 2012 Postat 27 november 2012 Hej alles! Någon som handlat här? Undrar allmänt bara eftersom jag köpte Soundtoys Echoboy där i fredags och inget har hänt än. Ingen licens till ilok-kontot, inget svar från Soundtoys och bara lite mejlväxkling med snubben som har siten. Den verkar ihopkopplad med highprofileaudio.com på något sätt...
cborg Postat 27 november 2012 Postat 27 november 2012 Japp. Inga problem. Gissar att det är plugtillverkarna som inte hinner med från helgens rush (väntar själv på en från lördagen) Snubben, Tony, är nog ganska safe. Moderator på GS med mera.
D200 Postat 27 november 2012 Trådstartare Postat 27 november 2012 Jo, jag såg det och det lär han nog inte vara om han är en skummis... Jaja, får väl vänta då... 🙂
joachime Postat 28 november 2012 Postat 28 november 2012 Tror som cborgen. Jag köpte licens av honom i fredags och fick den mejlad till mig igår.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.