Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

denna pluggen såg jag nu såldes för halva priset fram till den 26/11 och ville bara tipsa er om den. Snabb och enkel att lära sig och den låter helt klar OK i mina öron.

Behövde en plugg i första hand för lite soul&funk jazz-flygel.

Gjorde en testinspelning som lät såhär. Inga effekter på utom de som finns i pluggen, ingen EQ heller

MVH

Anders

Annons
Postat

Thanx! Ja det är verkligen ett sjyst sound i den här pluggen. Den känns väldigt "färdigskruvad". Kanske inte alltid så lätt att få den i mixen då kan jag tänk mig, men för denna genre som jazz, funk och soul så tror jag den kommer göra ett galant jobb. Ska kanske spela in en jazztrios julplatta på onsdag och pianisten va kanske sugen på att testa denna. Får se vad han tycker om soundet, eller om han vill köra på min Nord Stage istället då de riktiga flyglarna behöver renoveras och inte går att använda till inspelning just nu.

MVH

Anders

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.