mixtur Postat 24 november 2012 Dela Postat 24 november 2012 (redigerat) Många reor nu, men bland de lite större tillverkarna kör förutom Waves också Native Instruments en stor rea på komplete, traktor och maschine med upp till 50% rabatt. Redigerat 24 november 2012 av mixtur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
saverman Postat 24 november 2012 Dela Postat 24 november 2012 Jag högg några expansioner till Maschine. 50+10% rabatt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 24 november 2012 Dela Postat 24 november 2012 Jag tycker Native instruments och waves båda är företag som inte har släppt något bra dom närmaste åren, 2005-2006 släppte dom bra grejjor men sedan dess har dom inte släppt speciellt mkt bra. Men speciellt Native instruments tycker jag inriktar sig mest på diverse skräpplugins istället för att t.e.x släppa nya versioner av massive och fm8 t.e.x Istället släpper dom en massa hypad skräp. En ny version av Massive skulle vara mkt intressant iallafall. Men känns som Native instruments mest är intresserad av att håva in enkla cash och släppar bara enkla skitpluggar. Som sagt NI var ett viktigt företag förut men inte längre...samma med waves..deras pluggar som dom släpper nu förtiden är inte mkt bättre än gratis pluggar, känns som dom inte utvecklats alls, utan är kvar i 2005 fortfarande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.