Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjo! Har ett E-MU 0404 ljudkort och har fĂ„tt med fel installationsskiva nĂ€r jag köpte allt. Vet att det gĂ„r att ladda ner den riktiga men inte vart eller nĂ„t sĂ„nt, och undrar om nĂ„gon vet vart jag fĂ„r tag i den rikgtiga, eller drivrutiner som fungerar 😠

Tacksam för svar

Annons
Postat

Dom dĂ€r drivrutinerna Ă€r bara uppgradering om man har den första :S har testat att installera ungefĂ€r 200 ggr 😆

Och orkar inte gÄ ner till affÀren pÄ att dom ska skicka efter en ny frÄn korea eller nÄt sÄnt som tar 2-3 veckor...

SÄ jag börjar bli allmÀnt less nu pÄ att inte kunna spela in och lyssna pÄ musik

Postat

Nej den gĂ„r jue som sagt inte ladda ner. Jag trodde ocksĂ„ att jag saknade min skiva till mitt 1212m. Dock visade det sig att min vĂ€n som fick hem de bestĂ€llda grejorna hos sig hade paketet med drivrutiner och manualer liggandes dĂ€r till mitt kort 😕 Vi hade vĂ€ll slĂ€ngt ur det nĂ€r vi tittade pĂ„ allt fint första gĂ„ngen. Men innan jag visste det sĂ„ mailade jag EMU support, det gjorde jag Ă€ven en gĂ„ng innan jag köpte kortet för lite info. Jag kan sĂ€ga att deras support Ă€r riktigt bra och svarar snabbt. Jag har en skiva med drivrutiner pĂ„ vĂ€g hem till min lĂ„da nu 2 dagar efter jag skickade mitt första mail angĂ„ende detta till dem.

Men som tidigare nÀmnt sÄ tar det 10 arbetsdagar innan man fÄr den. (Den skickas dock frÄn USA)

Postat

Nu har det gĂ„tt nĂ„gra timmar sedan mitt senaste inlĂ€gg och idag kom paketet med drivrutiner i postlĂ„dan 🙂 Sjukt snabb, jag skickade mailet till support i torsdags ! Det var tydligen postat frĂ„n Dublin.

SÄ bestÀll en ny skiva, det gÄr skit fort.

• 1 mĂ„nad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.