KeB (oregistrerad) Postat 22 november 2012 Postat 22 november 2012 Hej alla! Till mitt projektarbete i skolan har jag en liten och väldigt enkel enkät som jag skulle uppskatta om ni kunde besvara. Det skulle bara ta någon minut och det är inga svåra frågor. Det handlar lite om vad som faktiskt är viktigt när det kommer till skapande av musik och lite hur man påverkas av musik. Jag uppskattar verkligen alla svar jag får och är extremt tacksam för alla som hjälper mig ! Länk: http://www.enkät.se/surveyStart.php?pid=6380&mpid=88a35c9fda0177c5e27402c05c3c8100 Ni får mer än gärna även diskutera ämnet här! //KeB 😄
Guitar Nilsson Postat 22 november 2012 Postat 22 november 2012 Nu har jag enkätat mig. Jag röstade på Elvis och Marshall. Jag skrev också att all ny musik är plojty plojty plast skräp.
hegobald Postat 22 november 2012 Postat 22 november 2012 (redigerat) Check! Dock blev jag förvånad att du i enkäten likställer alla över 30 år. Det är inte riktigt korrekt inom enkätsammanhang då du nyss får 2 st 50+ att svara på din enkät! 🙂 Redigerat 22 november 2012 av hegobald
KeB (oregistrerad) Postat 29 november 2012 Postat 29 november 2012 Någon mer vänlig själ som kan tänka sig svara på enkäten? 😛 Jag är fullt medveten om att det finns brister, som exemplevis åldern, och alla klagomål/missar kommer stå med i sammanställningen.
Guitar Nilsson Postat 29 november 2012 Postat 29 november 2012 Nu har jag enkätat mig. Jag röstade på Elvis och Marshall. Jag skrev också att all ny musik är plojty plojty plast skräp. Jag skoja bara om det. Även om Elvis faktiskt lever, han bor på ett flygande tefat och kommer sällan till Las Vegas.
Guitar Nilsson Postat 29 november 2012 Postat 29 november 2012 😮 Hur röstade du? Den figuren påminner om den norskna malingen "Ångest-vrövlet"!
Guitar Nilsson Postat 29 november 2012 Postat 29 november 2012 Har inte röstat. Än. Men det är viktigt för denne unge man, och för att föra vetenskapens värld framåt! Seså!
pile63 Postat 30 november 2012 Postat 30 november 2012 Så då har man gjort sitt för vetenskapen. Klart men röstar. Iron Maiden gäller för min del. Har sett dom 17 gånger live och har inte tröttnat ännu på det gänget. Sedan håller jag med om åldern. Även om det står 49 i skattelängderna så är man inte äldre än 28 kanske.....:-)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.