Ekstasis Postat 19 november 2012 Dela Postat 19 november 2012 Har någon erfarnhet av Emusic avbetalning ? Det sägs vara räntefritt men är det andra dolda avgifter ??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 november 2012 Dela Postat 19 november 2012 Det står här: http://emusic.se/info/avbetalning/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 19 november 2012 Trådstartare Dela Postat 19 november 2012 Det står här: http://emusic.se/info/avbetalning/ Joo men är alltid något lurt..som inte framgår så tydligt t.e.x .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 november 2012 Dela Postat 19 november 2012 Nä jag kan inte komma ihåg att det var nån smygavgift förutom uppläggningsavgiften som står där när jag använde mig utav klarna... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 19 november 2012 Trådstartare Dela Postat 19 november 2012 Nä jag kan inte komma ihåg att det var nån smygavgift förutom uppläggningsavgiften som står där när jag använde mig utav klarna... 😕 Ja med tanke på det stora beloppen det handlar om nu så kan det vara viktigt att kolla upp.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 november 2012 Dela Postat 19 november 2012 Ja med tanke på det stora beloppen det handlar om nu så kan det vara viktigt att kolla upp.. Gör du rätt i! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HyvääSaxofonista (oregistrerad) Postat 19 november 2012 Dela Postat 19 november 2012 Det som står i länken gäller, alltså inget finstilt som man kan bli lurad på. Tänk bara på att deras räntefria endast gäller upp till 12 månader. Därefter tillkommer ränta och blir då givetvis dyrare. Om samma vara finns att köpa på 4sound så är villkoren betydligt bättre. De har räntefritt ända upp till 36 månader och då med uppläggningsavgift på 395 kr...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 19 november 2012 Trådstartare Dela Postat 19 november 2012 låter nice! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 19 november 2012 Dela Postat 19 november 2012 Jag köpte en TC kompressor där som krånglade nästan direkt. De var väldigt hjälpsamma o kollade den först själva, sen skickade den vidare till TC-fabriken i Danmark. Där bytte de ut nåt vitalt kretskort, sen dess funkar den perfa. Bra service då, har handlat annat där med, trevlig firma, roligare än att handla från Tyskland. Hur nyfniken kan man egentligen bli på vad du tänkt köpa på avbetalning? Jag blir det hemst, pryl o burknörd som jag är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 19 november 2012 Dela Postat 19 november 2012 (redigerat) De använder tydligen samma betalningstjänst för avbetalning och fakturering som jag, Klarna, som Nordbanken har. Inget lurt där. http://www.klarna.se Redigerat 19 november 2012 av Claes Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 19 november 2012 Trådstartare Dela Postat 19 november 2012 Jag köpte en TC kompressor där som krånglade nästan direkt. De var väldigt hjälpsamma o kollade den först själva, sen skickade den vidare till TC-fabriken i Danmark. Där bytte de ut nåt vitalt kretskort, sen dess funkar den perfa. Bra service då, har handlat annat där med, trevlig firma, roligare än att handla från Tyskland. Hur nyfniken kan man egentligen bli på vad du tänkt köpa på avbetalning? Jag blir det hemst, pryl o burknörd som jag är. Jo jag har har också god erfarenhet av emusic... med ett par hörlurar som gick sönder..efter 3 månader...men dom fixa dom så att dom blev som nya,. gratis..inte ens frakt eller något behövde jag betala. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 19 november 2012 Dela Postat 19 november 2012 Klarna... Då får man vara ganska snabb att betala om man köpt på faktura, va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 19 november 2012 Dela Postat 19 november 2012 Klarna... Då får man vara ganska snabb att betala om man köpt på faktura, va? 14 dagar - eller så kan man välja avbetalning och betala 1/24 per månad, men man kan också betala i snabbare takt om man vill, även om man har valt att handla på avbetalning. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.