Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Har den utgått?! 😄

Va fan!

Jag pratade ju med Ikea för 2 veckor sen och de sa att den skulle komma in igen under vecka 10, vilken den dock tyvärr inte gjorde.

Satan! Har ju fått en sådan stol i julklapp men inte införskaffat än! 😛

Postat

*sörjer* Får leta reda på något annat fint alternativ till framtida inköp av stolar då :/

Postat
*sörjer* Får leta reda på något annat fint alternativ till framtida inköp av stolar då :/

Jag har en stol från Kinnarps... dom kan jag rekommendera :rolleyes:

Postat
Asch. Jag som planerade byta ut min rullstol från Osby ålderdomshem.

Näe, gör inte det. Spar den, den kan komma till användning senare i livet. Man ska inte kasta nåt säger min mamma :rolleyes:

Postat
http://www.jysk.se/index/kontoret/borde_og_stole.htm

Det finns ju den annars , den kostar 500 spänn när jysk har kampanj på den , har en själv , helt ok, den går att tilta bakåt och höja sänka sitsen.

Jag har också en sån..

Men efter en tids användning så har luftkolven gått sönder så den sjunker till marken av tyngdkraften när jag sätter mig på den; så jag har behövt steloperera den med colaflaskor och silvertejp.. 😆 .. Får väl köpa mig en ny såsmåningom.

/Daniel

Postat

Det finns ju den annars , den kostar 500 spänn när jysk har kampanj på den , har en själv , helt ok, den går att tilta bakåt och höja sänka sitsen.

Jag har också en sån..

Men efter en tids användning så har luftkolven gått sönder så den sjunker till marken av tyngdkraften när jag sätter mig på den; så jag har behövt steloperera den med colaflaskor och silvertejp.. 😆 .. Får väl köpa mig en ny såsmåningom.

/Daniel

Hur är den att sitta på då? känns den billig eller funkar den?

Allt är iof bättre än min nuvarande äckelstol

Postat

Jag provsatt min lillebrors och den är astrist verkligen.. känns plastig och amatörig. Den går sönder jättefort. Rekommenderas inte.

Själv sitter jag på en köksstol för att inte sitta gör länge... 😆

Postat (redigerat)

En singaporedollar ligger mellan fyra och fem svenska kronor.

Så en Allack för 398 SGD motsvarar cirka nittio svenska riksdaler.

Jo tack.

Redigerat av milton
Postat

den var ju bara tillfälligt slut från fabriken när jag frågade här förra helgen

gruppköp från singapor annars?

jag behöver nämligen 3st!!!

Postat
En singaporedollar ligger mellan fyra och fem svenska kronor.

Så en Allack för 398 SGD motsvarar cirka nittio svenska riksdaler.

Jo tack.

398 x 4,19 (som SGD ligger i) = 1667,62kr

Postat

Jag har också en sån..

Men efter en tids användning så har luftkolven gått sönder så den sjunker till marken av tyngdkraften när jag sätter mig på den; så jag har behövt steloperera den med colaflaskor och silvertejp.. 🙂 .. Får väl köpa mig en ny såsmåningom.

/Daniel

Min fungerar bra efter nu 1 år , får bra stöd i ryggen med mina 197 cm , tilten är skön att ha när man ska vagga in sig på en fundering.

Postat

Jag har också en sån..

Men efter en tids användning så har luftkolven gått sönder så den sjunker till marken av tyngdkraften när jag sätter mig på den; så jag har behövt steloperera den med colaflaskor och silvertejp.. 😛 .. Får väl köpa mig en ny såsmåningom.

/Daniel

Min fungerar bra efter nu 1 år , får bra stöd i ryggen med mina 197 cm , tilten är skön att ha när man ska vagga in sig på en fundering.

Jo, den är rätt skön att sitta på.

Men för mig som är 173cm så behöver iaf jag en liten kudde bakom ryggen som stöd, och gärna även en bakom nacken 😉 .. Då kan man sitta och titta på film timtals om man känner för det 😉

/Daniel

• 4 månader senare...
musik (oregistrerad)
Postat

Dumb Dan... :rolleyes:

Jag hade ingen aning, jag beklagar det inträffade. Är du halvt paralyserad?

:musik

• 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
Postat

Behöver en stol till min blivande "studio" då den jag sitter i nu har slitits ner totalt.

Men när jag kollar på www.ikea.se så hittar jag ingen "allak"!?!?

provade och söka och grejjer

Finns den att köpa på ikea eller? 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.