patrik Postat 13 mars 2005 Postat 13 mars 2005 Har den utgått?! 😄 Va fan! Jag pratade ju med Ikea för 2 veckor sen och de sa att den skulle komma in igen under vecka 10, vilken den dock tyvärr inte gjorde. Satan! Har ju fått en sådan stol i julklapp men inte införskaffat än! 😛
Kill All Autotuner Postat 13 mars 2005 Postat 13 mars 2005 http://www.jysk.se/index/kontoret/borde_og_stole.htm Det finns ju den annars , den kostar 500 spänn när jysk har kampanj på den , har en själv , helt ok, den går att tilta bakåt och höja sänka sitsen.
Kill All Autotuner Postat 13 mars 2005 Postat 13 mars 2005 Jag fattar inte... Har du missat hypen på kontorsstol Nr.1 bland studiofolket ?
lavrell Postat 13 mars 2005 Postat 13 mars 2005 http://www.jysk.se/index/kontoret/borde_og_stole.htm Det finns ju den annars , den kostar 500 spänn när jysk har kampanj på den , har en själv , helt ok, den går att tilta bakåt och höja sänka sitsen. Såg ju helt kalrt intressant ut ... får man ta och spana in
Neko Postat 13 mars 2005 Postat 13 mars 2005 *sörjer* Får leta reda på något annat fint alternativ till framtida inköp av stolar då :/
osiris Postat 13 mars 2005 Postat 13 mars 2005 *sörjer* Får leta reda på något annat fint alternativ till framtida inköp av stolar då :/ Jag har en stol från Kinnarps... dom kan jag rekommendera
Lindeberg Postat 13 mars 2005 Postat 13 mars 2005 Asch. Jag som planerade byta ut min rullstol från Osby ålderdomshem.
osiris Postat 13 mars 2005 Postat 13 mars 2005 Asch. Jag som planerade byta ut min rullstol från Osby ålderdomshem. Näe, gör inte det. Spar den, den kan komma till användning senare i livet. Man ska inte kasta nåt säger min mamma
D Vibe Postat 13 mars 2005 Postat 13 mars 2005 http://www.jysk.se/index/kontoret/borde_og_stole.htm Det finns ju den annars , den kostar 500 spänn när jysk har kampanj på den , har en själv , helt ok, den går att tilta bakåt och höja sänka sitsen. Jag har också en sån.. Men efter en tids användning så har luftkolven gått sönder så den sjunker till marken av tyngdkraften när jag sätter mig på den; så jag har behövt steloperera den med colaflaskor och silvertejp.. 😆 .. Får väl köpa mig en ny såsmåningom. /Daniel
lavrell Postat 13 mars 2005 Postat 13 mars 2005 http://www.jysk.se/index/kontoret/borde_og_stole.htm Det finns ju den annars , den kostar 500 spänn när jysk har kampanj på den , har en själv , helt ok, den går att tilta bakåt och höja sänka sitsen. Jag har också en sån.. Men efter en tids användning så har luftkolven gått sönder så den sjunker till marken av tyngdkraften när jag sätter mig på den; så jag har behövt steloperera den med colaflaskor och silvertejp.. 😆 .. Får väl köpa mig en ny såsmåningom. /Daniel Hur är den att sitta på då? känns den billig eller funkar den? Allt är iof bättre än min nuvarande äckelstol
Nanne Postat 13 mars 2005 Postat 13 mars 2005 Jag provsatt min lillebrors och den är astrist verkligen.. känns plastig och amatörig. Den går sönder jättefort. Rekommenderas inte. Själv sitter jag på en köksstol för att inte sitta gör länge... 😆
Björn Olsberg Postat 13 mars 2005 Postat 13 mars 2005 Ta det lungt, Allak kan importeras från Ikea i Singapore: direktlänk. Förhoppningsvis är det inte amerikanska dollar de pratar om. 😆
milton Postat 14 mars 2005 Postat 14 mars 2005 (redigerat) En singaporedollar ligger mellan fyra och fem svenska kronor. Så en Allack för 398 SGD motsvarar cirka nittio svenska riksdaler. Jo tack. Redigerat 14 mars 2005 av milton
Esset Postat 14 mars 2005 Postat 14 mars 2005 den var ju bara tillfälligt slut från fabriken när jag frågade här förra helgen gruppköp från singapor annars? jag behöver nämligen 3st!!!
Esset Postat 14 mars 2005 Postat 14 mars 2005 En singaporedollar ligger mellan fyra och fem svenska kronor.Så en Allack för 398 SGD motsvarar cirka nittio svenska riksdaler. Jo tack. 398 x 4,19 (som SGD ligger i) = 1667,62kr
Kill All Autotuner Postat 14 mars 2005 Postat 14 mars 2005 http://www.jysk.se/index/kontoret/borde_og_stole.htm Det finns ju den annars , den kostar 500 spänn när jysk har kampanj på den , har en själv , helt ok, den går att tilta bakåt och höja sänka sitsen. Jag har också en sån.. Men efter en tids användning så har luftkolven gått sönder så den sjunker till marken av tyngdkraften när jag sätter mig på den; så jag har behövt steloperera den med colaflaskor och silvertejp.. 🙂 .. Får väl köpa mig en ny såsmåningom. /Daniel Hur är den att sitta på då? känns den billig eller funkar den? Allt är iof bättre än min nuvarande äckelstol Min fungerar bra efter nu 1 år , får bra stöd i ryggen med mina 197 cm , tilten är skön att ha när man ska vagga in sig på en fundering.
D Vibe Postat 14 mars 2005 Postat 14 mars 2005 http://www.jysk.se/index/kontoret/borde_og_stole.htm Det finns ju den annars , den kostar 500 spänn när jysk har kampanj på den , har en själv , helt ok, den går att tilta bakåt och höja sänka sitsen. Jag har också en sån.. Men efter en tids användning så har luftkolven gått sönder så den sjunker till marken av tyngdkraften när jag sätter mig på den; så jag har behövt steloperera den med colaflaskor och silvertejp.. 😛 .. Får väl köpa mig en ny såsmåningom. /Daniel Hur är den att sitta på då? känns den billig eller funkar den? Allt är iof bättre än min nuvarande äckelstol Min fungerar bra efter nu 1 år , får bra stöd i ryggen med mina 197 cm , tilten är skön att ha när man ska vagga in sig på en fundering. Jo, den är rätt skön att sitta på. Men för mig som är 173cm så behöver iaf jag en liten kudde bakom ryggen som stöd, och gärna även en bakom nacken 😉 .. Då kan man sitta och titta på film timtals om man känner för det 😉 /Daniel
musik (oregistrerad) Postat 13 augusti 2005 Postat 13 augusti 2005 Dumb Dan... Jag hade ingen aning, jag beklagar det inträffade. Är du halvt paralyserad? :musik
Karemil Postat 24 augusti 2005 Postat 24 augusti 2005 Äntligen! Nu så har Allak flyttat hem till mig 😕 Köpte honom på IKEA Bäckebol för 695:-
aka_Basse Postat 12 september 2005 Postat 12 september 2005 Behöver en stol till min blivande "studio" då den jag sitter i nu har slitits ner totalt. Men när jag kollar på www.ikea.se så hittar jag ingen "allak"!?!? provade och söka och grejjer Finns den att köpa på ikea eller? 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.