Jump to content
Annons

Allack har utgått!


ChrioN

Recommended Posts

Annons

Har den utgått?! 😄

Va fan!

Jag pratade ju med Ikea för 2 veckor sen och de sa att den skulle komma in igen under vecka 10, vilken den dock tyvärr inte gjorde.

Satan! Har ju fått en sådan stol i julklapp men inte införskaffat än! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Asch. Jag som planerade byta ut min rullstol från Osby ålderdomshem.

Näe, gör inte det. Spar den, den kan komma till användning senare i livet. Man ska inte kasta nåt säger min mamma :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

http://www.jysk.se/index/kontoret/borde_og_stole.htm

Det finns ju den annars , den kostar 500 spänn när jysk har kampanj på den , har en själv , helt ok, den går att tilta bakåt och höja sänka sitsen.

Jag har också en sån..

Men efter en tids användning så har luftkolven gått sönder så den sjunker till marken av tyngdkraften när jag sätter mig på den; så jag har behövt steloperera den med colaflaskor och silvertejp.. 😆 .. Får väl köpa mig en ny såsmåningom.

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

http://www.jysk.se/index/kontoret/borde_og_stole.htm

Det finns ju den annars , den kostar 500 spänn när jysk har kampanj på den , har en själv , helt ok, den går att tilta bakåt och höja sänka sitsen.

Jag har också en sån..

Men efter en tids användning så har luftkolven gått sönder så den sjunker till marken av tyngdkraften när jag sätter mig på den; så jag har behövt steloperera den med colaflaskor och silvertejp.. 😆 .. Får väl köpa mig en ny såsmåningom.

/Daniel

Hur är den att sitta på då? känns den billig eller funkar den?

Allt är iof bättre än min nuvarande äckelstol

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag provsatt min lillebrors och den är astrist verkligen.. känns plastig och amatörig. Den går sönder jättefort. Rekommenderas inte.

Själv sitter jag på en köksstol för att inte sitta gör länge... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

En singaporedollar ligger mellan fyra och fem svenska kronor.

Så en Allack för 398 SGD motsvarar cirka nittio svenska riksdaler.

Jo tack.

398 x 4,19 (som SGD ligger i) = 1667,62kr

Link to comment
Dela på andra sajter

http://www.jysk.se/index/kontoret/borde_og_stole.htm

Det finns ju den annars , den kostar 500 spänn när jysk har kampanj på den , har en själv , helt ok, den går att tilta bakåt och höja sänka sitsen.

Jag har också en sån..

Men efter en tids användning så har luftkolven gått sönder så den sjunker till marken av tyngdkraften när jag sätter mig på den; så jag har behövt steloperera den med colaflaskor och silvertejp.. 🙂 .. Får väl köpa mig en ny såsmåningom.

/Daniel

Hur är den att sitta på då? känns den billig eller funkar den?

Allt är iof bättre än min nuvarande äckelstol

Min fungerar bra efter nu 1 år , får bra stöd i ryggen med mina 197 cm , tilten är skön att ha när man ska vagga in sig på en fundering.

Link to comment
Dela på andra sajter

http://www.jysk.se/index/kontoret/borde_og_stole.htm

Det finns ju den annars , den kostar 500 spänn när jysk har kampanj på den , har en själv , helt ok, den går att tilta bakåt och höja sänka sitsen.

Jag har också en sån..

Men efter en tids användning så har luftkolven gått sönder så den sjunker till marken av tyngdkraften när jag sätter mig på den; så jag har behövt steloperera den med colaflaskor och silvertejp.. 😛 .. Får väl köpa mig en ny såsmåningom.

/Daniel

Hur är den att sitta på då? känns den billig eller funkar den?

Allt är iof bättre än min nuvarande äckelstol

Min fungerar bra efter nu 1 år , får bra stöd i ryggen med mina 197 cm , tilten är skön att ha när man ska vagga in sig på en fundering.

Jo, den är rätt skön att sitta på.

Men för mig som är 173cm så behöver iaf jag en liten kudde bakom ryggen som stöd, och gärna även en bakom nacken 😉 .. Då kan man sitta och titta på film timtals om man känner för det 😉

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...
  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...