Ravioli Postat 13 mars 2005 Postat 13 mars 2005 ...det brukar jag kalla mig. Finns väl inte alltför många damer här kanske, är jag den enda? Vill verkligen säga att det här forumet rockar! Det har hjälpt mig många gånger, och jag ska slänga in det i tacklistan (om jag får plats med nån sådan) på min demo. Jag är gitarrist och stolt ägare till en Jackson ATX i svartmetallic. Spelar ibland lite bas också, har en Aria Pro VPB-40. Och piano. Favoritmusik är: Metal, konstmusik (eller "klassiskt" som en del säger) och tv-spelssoundrack.
osiris Postat 13 mars 2005 Postat 13 mars 2005 Ravioli är fan gott 😆 välkommen! Fan va länge sen jag åt det... Eeehh... Hej på dig
Hwagang Postat 14 mars 2005 Postat 14 mars 2005 Hej och välkommen! (nej du är alltså inte ensam...men vi är inte lika många som den andra sorten...😆 mvh/Hwagang
pepsmann Postat 14 mars 2005 Postat 14 mars 2005 Ravioli = respect!!! (Gärna oxköttfyllning) Välkommen!!
Ravioli Postat 15 mars 2005 Trådstartare Postat 15 mars 2005 Ravioli är fan gott 🙂 välkommen! Fan va länge sen jag åt det... Jag med! Bra idé... middag imorrn.
Shadows Postat 15 mars 2005 Postat 15 mars 2005 Hej och välkommen! Har du nakenbilder på dig? Sorry kunde inte låta bli 😲
Pluffo Postat 15 mars 2005 Postat 15 mars 2005 Hej och välkommen! Har du nakenbilder på dig? Sorry kunde inte låta bli 😆 Öhh... Hjälp 😲
Shadows Postat 15 mars 2005 Postat 15 mars 2005 Hej och välkommen! Har du nakenbilder på dig? Sorry kunde inte låta bli 😆 Öhh... Hjälp 😲 Min humor Vissa gillar den De andra gör det inte
Ravioli Postat 17 mars 2005 Trådstartare Postat 17 mars 2005 Hej och välkommen! Har du nakenbilder på dig? Sorry kunde inte låta bli 😆 Ja, det har jag. Men dem får du givetvis inte se. 😛 (Det räcker med att mitt ex har några som hans farsa nästan hittade. Nästan.)
Excubator (oregistrerad) Postat 17 mars 2005 Postat 17 mars 2005 Hej och välkommen! Har du nakenbilder på dig? Sorry kunde inte låta bli 😆 Ja, det har jag. Men dem får du givetvis inte se. 😄 (Det räcker med att mitt ex har några som hans farsa nästan hittade. Nästan.) Haha. 😛 anyway.. Välkommen!
Shadows Postat 17 mars 2005 Postat 17 mars 2005 Hej och välkommen! Har du nakenbilder på dig? Sorry kunde inte låta bli 😆 Ja, det har jag. Men dem får du givetvis inte se. 😛 (Det räcker med att mitt ex har några som hans farsa nästan hittade. Nästan.) Rackarns också Nåja det var ju värt ett försök 😄
joachime Postat 17 mars 2005 Postat 17 mars 2005 Har du nakenbilder på dig? Ja, det har jag. Men dem får du givetvis inte se. 😆 Nåja det var ju värt ett försök 😛 Har du några nakenbilder på dig?
moberg2236 Postat 19 mars 2005 Postat 19 mars 2005 lite konstigt att det finns så få tjejjer här.. tycker det itne känns som denna hobby ska ha nån särskild pojk-stämpel på sig. [ironi] Fast det är klart tjejjerna lägger väl alla pengar på smink och kläder [/ironi] Men du får väl ragga upp nå tjejjkompisar som får komma hit till gemenskapen Välkommen iaf 😄
co-ed Postat 19 mars 2005 Postat 19 mars 2005 hello och välkommen! det finns några honor här på forumet, jag är en av dem. sitter här och kikar runt, när jag inte är upptagen med att bli nakenfotad dårå. man är ju en upptagen flicka som lägger tiden på sådant man är bra på.. 😄
brojd Postat 19 mars 2005 Postat 19 mars 2005 (redigerat) Stå på er flickor! Vi tjejer måste hålla ihop mot förtrycket i detta mansdominerade samhälle... Redigerat 19 mars 2005 av brojd
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.