Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Foo Fighters - Wasting Light (Live from Studio 606)

Var bara tvungen att dela med mig av det här. Skitbra sound, grymt bra framfört och en ren njutning att kolla igenom! Dela

gärna med er av lite tankar och synpunkter. Någon favoritlåt? Jag måste säga att min favorit är den första 'Bridge Burning', vilket jävla drag!

Annons
Postat (redigerat)

Fränt!

Första låten var röj men jag fastande för tredje låten.

Har inte så vansinnigt stor koll på FF men Pat gör väl bara inhopp (live och i studion) eller är han fast nu? Nevertheless; kul att se dem lira ihop igen 🥰

För mig får gärna Premier Guitar göra en Rig Rundown på deras prülar och pedalbrickorna i synnerhet 😮

Redigerat av CHAE
Postat

Sånt här är riktigt grymt. Se band som lirar live i replokal eller studio tycker jag är nåt av det häftigaste man kan se. Tycker det slår det mesta.

Om nån har fler liknande grejjer så posta.

Postat

Foo har ganska många bra låtar, var ett tag sedan jag lyssnade på dom. Gillar man dom rekommenderar jag Doku "Back And Forth" som går igenom deras historia väldigt bra.

Postat

Grymt ja!

Hur fasen kunde jag missat detta? Eller kanske glömt. Och hur fasen kunde jag glömma det i så fall! Intrigen tätnar. 😄

Postat

Jag gillar konceptet, live i studio. Det passar Foo fighters väldigt bra.

Bra ljud med lagom rumskänsla. Men varför i mono?

Var inte det en pusselbit i deras "back to basics"-koncept? Det här med analogt, replokalskänsla och "catch the moment", och hela den biten.

Postat

Foo har ganska många bra låtar, var ett tag sedan jag lyssnade på dom. Gillar man dom rekommenderar jag Doku "Back And Forth" som går igenom deras historia väldigt bra.

Oj vilken bra dokumentär 😮 Inte bara det vanliga tugget ("yeah we lost our drummer and whoever joined us instead bla bla bla") utan verkligen ljudplodande. Tack för tipset, hellfog 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.