ramoand Postat 17 november 2012 Postat 17 november 2012 Jag hittar inga ljudexempel till artiklarna. Nu senast kollade jag artikeln "Mixa svensk house som Swedish House Mafia" och när man klickar på länken ladda ner så finns det ju inga filer till artikeln där??
Mats Stålbröst Postat 19 november 2012 Postat 19 november 2012 Hej! Här hittar du ljudfiler: http://stutjanster.idg.se/laddaner/default.asp?editionID=130 Beklagar att informationen var bristfällig denna gång! /Mats
Andreas Hedberg Postat 19 november 2012 Postat 19 november 2012 Hej! Tack för att du uppmärksammat detta. Jag har nu justerat länkarna i artiklarna så de går till rätt ställe! Hojta till om du upptäcker fler länkar som inte går rätt! Tack! Andreas
ramoand Postat 1 januari 2013 Trådstartare Postat 1 januari 2013 Kollade på Mixologi fortsättningen: Del 9 - House 2/2 nu och där funkar inte länken till ljudexemplen...
Mats Stålbröst Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 På adressen hittar du ljudexemplen till Mixologi en bit ned. /Mats
submix Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 Fungerar det inte att ladda ner ljudfiler till tester i tidningen längre? Ingen länk verkar funka: AspCode: ASP 0138 Number: -2147467259 Source: Category: Active Server Pages File: /includes/sidhuvud.asp Line: 1029 Column: -1 Description: Nested Script Block AspDescription: A script block cannot be placed inside another script block.
Stanislav (oregistrerad) Postat 10 juli 2013 Postat 10 juli 2013 Hej submix, Något verkar mycket riktigt vara fel. Redaktionen är troligtvis på semester men jag mailar dem så att de är medvetna om detta.
Stanislav (oregistrerad) Postat 10 juli 2013 Postat 10 juli 2013 Hej igen submix, Vi har lagt ut en fix för detta och filerna ska återigen vara tillgängliga! Trevlig sommar! 🙂 Här är länken till filbiblioteket: http://stutjanster.idg.se/laddaner/
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.