joachime Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Men ingen fredagstråd. 😲 Med anledning av senaste dagarnas mediala fokus vill jag tipsa om en musiktävling. Vem minns inte tidigare vinnare som "Blåsippans väg" och "Vi är på gång nu"? Ingen? 😕
Lundin Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 (redigerat) Sverigedemokraternas vallåt? Jag tror du har tänt en stubin här 😉 Redigerat 16 november 2012 av Lundin
Valle Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Jag tänkte skicka in ett bidrag som heter "Babbar Är Vi Allihopa". 😄 1
Matthew L Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Med tanke på Erik Almqvists uttalande till kvinnan kanske lite amerikansk hiphop kunna vara ett passande tema...
SadamJR Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Det borde väl finnas en och annan här som känner sig manade av rent ideologiska själ?
joachime Postat 16 november 2012 Trådstartare Postat 16 november 2012 Jag tänkte skicka in ett bidrag som heter "Babbar Är Vi Allihopa". "Järnrör inte min kompis" är också ett alternativ. Eller "Det är skönt att ingen av oss backar". Och om det inte funkar kan man hämta inspiration från dutub: http://www.youtube.com/watch?v=TY2TDRd_pt4
Matthew L Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Och om det inte funkar kan man hämta inspiration från dutub: http://www.youtube.com/watch?v=TY2TDRd_pt4 Hahaha
Valle Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 "Järnrör inte min kompis" är också ett alternativ. 😆 !!!
Signia Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 (redigerat) Borde gå att vinna. Man bara förvrider statistiken för låtröster så ens egna låt vinner - sann SD-anda. Sen när man vunnit, och ens namn avslöjas, så har man givetvis skickat in bidraget under signaturen 'Muhammed Minaret'. Det där klippet ^^ var riktigt bra gjort faktiskt, skrattade gott. 😄 Redigerat 16 november 2012 av Signia
Lundin Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 "Järnrör inte min kompis" är också ett alternativ. Eller "Det är skönt att ingen av oss backar". Haha..
joachime Postat 16 november 2012 Trådstartare Postat 16 november 2012 Jag har hållit på hela kvällen och snickrat på ett utkast. Så här går texten: Vi har ställts inför vår största prövning, någonsin, som politiskt parti Detta efter händelserna, som ägde rum, på Kungsgatan En sommarmorgon, för två och ett halvt år sedan De blivande riksdagsledamöterna hamnade i bråk, efter en krogrunda Mitt hem har blivit vandaliserat, eller kanske inte Jag har blivit jagad av knivar, eller kanske inte Jag mådde dåligt, eller kanske inte Men jag var full Det här är mitt land Inte ditt land Du låter som en babbe, man Sanningen kommer alltid fram I berusat tillstånd använde vi ord, tillsammans med ett uppträdande Som gjorde det omöjligt för att företräda partiet Trygghet och tradition Med ett schysst järnrör är det ingen som backar Det här är mitt land Inte ditt land Du låter som en babbe, man Sanningen kommer alltid fram Det här är mitt land Inte ditt land Du låter som en babbe, man Sanningen kommer alltid fram Jag tänker mig Am, Am, F, F i versen och C och G i refrängen. 4
Linus Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Sedan finns det bara en babbe, och den Babben kommer från Gotland. 1
joachime Postat 16 november 2012 Trådstartare Postat 16 november 2012 Vad blir titeln på låten? Ögontjänaren? Hur visste du det? 😮
joachime Postat 16 november 2012 Trådstartare Postat 16 november 2012 (redigerat) Redigerat 16 november 2012 av joachime
Signia Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Alltså va har du rökt för nånting ikväll, Joachime 😄
joachime Postat 16 november 2012 Trådstartare Postat 16 november 2012 Inget vi kan ta här i tråden, men jag kan hinta om att det inte är någon svensk blandning iaf.
SadamJR Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Du har i alla fall blicken, men det har du ju jämt. Ska du skicka in låten?
joachime Postat 16 november 2012 Trådstartare Postat 16 november 2012 Behöver någon som lägger sång. Är du på?
Lundin Postat 17 november 2012 Postat 17 november 2012 Haha.. fråga Babben kanske.. hon kan ju sjunga.
hackeman Postat 17 november 2012 Postat 17 november 2012 Behöver någon som lägger sång. Är du på? Ja e på. 🙂
lonewind Postat 17 november 2012 Postat 17 november 2012 Åh nej, läs det finstilta innan du skickar in! 😄
joachime Postat 17 november 2012 Trådstartare Postat 17 november 2012 Ja e på. 🙂 Härligt! Jag behvöer också någon som kan spela piano och någon som lägger ett lödigt gitarrsolo. 🙂 Åh nej, läs det finstilta innan du skickar in! 😄 Tack! Genom att skicka in ditt bidrag överlåtes samtidigt alla rättigheter till SD Så fel det blev. Tror SDs rättspolitiske talesman behöver gå igenom upphovsrätt med kampanjstaben. Oops, han har ju tagit time out.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.