joachime Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Men ingen fredagstrĂ„d. đČ Med anledning av senaste dagarnas mediala fokus vill jag tipsa om en musiktĂ€vling. Vem minns inte tidigare vinnare som "BlĂ„sippans vĂ€g" och "Vi Ă€r pĂ„ gĂ„ng nu"? Ingen? đ
Lundin Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 (redigerat) Sverigedemokraternas vallĂ„t? Jag tror du har tĂ€nt en stubin hĂ€r đ Redigerat 16 november 2012 av Lundin
Valle Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Jag tĂ€nkte skicka in ett bidrag som heter "Babbar Ăr Vi Allihopa". đ 1
Matthew L Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Med tanke pÄ Erik Almqvists uttalande till kvinnan kanske lite amerikansk hiphop kunna vara ett passande tema...
SadamJR Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Det borde vÀl finnas en och annan hÀr som kÀnner sig manade av rent ideologiska sjÀl?
joachime Postat 16 november 2012 TrĂ„dstartare Postat 16 november 2012 Jag tĂ€nkte skicka in ett bidrag som heter "Babbar Ăr Vi Allihopa". "JĂ€rnrör inte min kompis" Ă€r ocksĂ„ ett alternativ. Eller "Det Ă€r skönt att ingen av oss backar". Och om det inte funkar kan man hĂ€mta inspiration frĂ„n dutub: http://www.youtube.com/watch?v=TY2TDRd_pt4
Matthew L Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Och om det inte funkar kan man hÀmta inspiration frÄn dutub: http://www.youtube.com/watch?v=TY2TDRd_pt4 Hahaha
Valle Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 "JĂ€rnrör inte min kompis" Ă€r ocksĂ„ ett alternativ. đ !!!
Signia Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 (redigerat) Borde gĂ„ att vinna. Man bara förvrider statistiken för lĂ„tröster sĂ„ ens egna lĂ„t vinner - sann SD-anda. Sen nĂ€r man vunnit, och ens namn avslöjas, sĂ„ har man givetvis skickat in bidraget under signaturen 'Muhammed Minaret'. Det dĂ€r klippet ^^ var riktigt bra gjort faktiskt, skrattade gott. đ Redigerat 16 november 2012 av Signia
Lundin Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 "JÀrnrör inte min kompis" Àr ocksÄ ett alternativ. Eller "Det Àr skönt att ingen av oss backar". Haha..
joachime Postat 16 november 2012 TrÄdstartare Postat 16 november 2012 Jag har hÄllit pÄ hela kvÀllen och snickrat pÄ ett utkast. SÄ hÀr gÄr texten: Vi har stÀllts inför vÄr största prövning, nÄgonsin, som politiskt parti Detta efter hÀndelserna, som Àgde rum, pÄ Kungsgatan En sommarmorgon, för tvÄ och ett halvt Är sedan De blivande riksdagsledamöterna hamnade i brÄk, efter en krogrunda Mitt hem har blivit vandaliserat, eller kanske inte Jag har blivit jagad av knivar, eller kanske inte Jag mÄdde dÄligt, eller kanske inte Men jag var full Det hÀr Àr mitt land Inte ditt land Du lÄter som en babbe, man Sanningen kommer alltid fram I berusat tillstÄnd anvÀnde vi ord, tillsammans med ett upptrÀdande Som gjorde det omöjligt för att företrÀda partiet Trygghet och tradition Med ett schysst jÀrnrör Àr det ingen som backar Det hÀr Àr mitt land Inte ditt land Du lÄter som en babbe, man Sanningen kommer alltid fram Det hÀr Àr mitt land Inte ditt land Du lÄter som en babbe, man Sanningen kommer alltid fram Jag tÀnker mig Am, Am, F, F i versen och C och G i refrÀngen. 4
Linus Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Sedan finns det bara en babbe, och den Babben kommer frÄn Gotland. 1
joachime Postat 16 november 2012 TrĂ„dstartare Postat 16 november 2012 Vad blir titeln pĂ„ lĂ„ten? ĂgontjĂ€naren? Hur visste du det? đź
joachime Postat 16 november 2012 TrÄdstartare Postat 16 november 2012 (redigerat) Redigerat 16 november 2012 av joachime
Signia Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 AlltsĂ„ va har du rökt för nĂ„nting ikvĂ€ll, Joachime đ
joachime Postat 16 november 2012 TrÄdstartare Postat 16 november 2012 Inget vi kan ta hÀr i trÄden, men jag kan hinta om att det inte Àr nÄgon svensk blandning iaf.
SadamJR Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Du har i alla fall blicken, men det har du ju jÀmt. Ska du skicka in lÄten?
joachime Postat 16 november 2012 TrĂ„dstartare Postat 16 november 2012 Behöver nĂ„gon som lĂ€gger sĂ„ng. Ăr du pĂ„?
Lundin Postat 17 november 2012 Postat 17 november 2012 Haha.. frÄga Babben kanske.. hon kan ju sjunga.
hackeman Postat 17 november 2012 Postat 17 november 2012 Behöver nĂ„gon som lĂ€gger sĂ„ng. Ăr du pĂ„? Ja e pĂ„. đ
lonewind Postat 17 november 2012 Postat 17 november 2012 Ă h nej, lĂ€s det finstilta innan du skickar in! đ
joachime Postat 17 november 2012 TrĂ„dstartare Postat 17 november 2012 Ja e pĂ„. đ HĂ€rligt! Jag behvöer ocksĂ„ nĂ„gon som kan spela piano och nĂ„gon som lĂ€gger ett lödigt gitarrsolo. đ Ă h nej, lĂ€s det finstilta innan du skickar in! đ Tack! Genom att skicka in ditt bidrag överlĂ„tes samtidigt alla rĂ€ttigheter till SD SĂ„ fel det blev. Tror SDs rĂ€ttspolitiske talesman behöver gĂ„ igenom upphovsrĂ€tt med kampanjstaben. Oops, han har ju tagit time out.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.