Nyhetsroboten Postat 7 november 2012 Postat 7 november 2012 Hagström tänjer på gränserna rejält med två nya elgitarrer. Eller vad sägs om Floyd Rose-svaj och aktiva EMG-mickar? De lär inte falla alla i smaken, men kanske kan locka nya fans. Läs mer
BurninSven (oregistrerad) Postat 8 november 2012 Postat 8 november 2012 Hagström guror var aldrig nån höjdare dessvärre bara att hoppas att nyproduktionen är bättre
Larsson Postat 8 november 2012 Postat 8 november 2012 Hagström guror var aldrig nån höjdare dessvärre bara att hoppas att nyproduktionen är bättre jag har en hagström super swede.. i min värld är den en höjdare iaf 🙂
joachime Postat 8 november 2012 Postat 8 november 2012 Hagström guror var aldrig nån höjdare dessvärre bara att hoppas att nyproduktionen är bättre Beror lite på vad man jämför med. Hagströms instrument från 70-talet och fram till början av 80-talet höll väl ungefär likvärdig kvalitet som Fender.
Bullerbyn Postat 8 november 2012 Postat 8 november 2012 Hagström guror var aldrig nån höjdare dessvärre bara att hoppas att nyproduktionen är bättre ??!?! Jag har haft 2 Super Swede, 70 talare, och inte var det några dåliga gitarrer inte!
kenjoswe Postat 13 november 2012 Postat 13 november 2012 Jag hade en beg Hagström Swede som jag köpte i Umeå 1976 för 1800:-. Minns att den var fruktansvärd tung. Men jag skulle gärna vilja ha den tillbaka. Kent J.
DigRules Postat 13 november 2012 Postat 13 november 2012 Är själv sugen på en Swede. Hur är kvalitén på de nya gurorna då?
CHAE Postat 13 november 2012 Postat 13 november 2012 (redigerat) Men den kommer låta som en elgitarr eller? ☺️ Nej, den kommer att låta som en helikopter på syra 😑 Redigerat 13 november 2012 av CHAE
D Vibe Postat 13 november 2012 Postat 13 november 2012 Nej, den kommer att låta som en helikopter på syra 😑 Fett! ☺️
BurninSven (oregistrerad) Postat 15 november 2012 Postat 15 november 2012 Nja håller inte riktigt med dessvärre, förlagan var ljusår bättre. Men det är coolt som fan helt enkelt att vi faktiskt haft en tillverkare här som trots allt hade butiker i jag tror över 100 länder när det begavs sig och om jag läst rätt. Jag tror dock att dragspelen var storsäljaren om jag inte minns fel.
joachime Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Vet inte vilka hagströmgitarrer du syftar på BurninSven. Jag tänker på modeller som HIII, Swede, Partner och Scandi från tidigt 70-tal och framåt. Alla ex jag provspelat av dessa har varit bra.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.