cborg Postat 5 november 2012 Dela Postat 5 november 2012 Är mailnotifieringssystemet (hänga gubbe på den) igång än? Högt på min önskelista. Jag har så lätt att missa svar och inlägg annars. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cborg Postat 9 november 2012 Trådstartare Dela Postat 9 november 2012 Funkar mailnotifieringarna för er andra? Eller är det bara jag som behöver dom? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 9 november 2012 Dela Postat 9 november 2012 Jag använder den inte men jag kan testa att följa det här ämnet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 november 2012 Dela Postat 9 november 2012 Då testar jag att skriva en rad för att se om ni får någon mailnotifiering. rad: ---------------------------------------------------------------------------------- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 9 november 2012 Dela Postat 9 november 2012 (redigerat) mailnotifieringssystemet har funkat i flera år väldigt bra, stängde nyligen av auto notifiering så jag inte får alla inlägg jag svara på , började bli irriterande. Redigerat 9 november 2012 av hellfog Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 9 november 2012 Dela Postat 9 november 2012 Jag har valt att bevaka tråden och få notifikationer direkt men har inte fått något mejl om nya inlägg i den här tråden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 9 november 2012 Dela Postat 9 november 2012 Såg nyss att notifiering via mejl var avstängt i kontrollpanelen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 9 november 2012 Dela Postat 9 november 2012 Jag har valt att bevaka tråden och få notifikationer direkt men har inte fått något mejl om nya inlägg i den här tråden. Kolla inställningarna på din Kontrollpanel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 9 november 2012 Dela Postat 9 november 2012 Jepp, nu funkar det. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cborg Postat 10 november 2012 Trådstartare Dela Postat 10 november 2012 Jättesnällt av er att testa och rapportera!! Uppskattas mycket. Det är något fel med mtt konto för allt är inställt, listan som finns över vilka trådar som bevakas stämmer men inga mail kommer. Har nu testat att stänga av allt, logga ut på alla enheter jag vet jag brukar vara inloggad med, och har precis loggat in igen och satt igång notifiering via mail. Vi får se om det funkar. Tack återigen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BluesBoy Postat 10 november 2012 Dela Postat 10 november 2012 Vi får se om det funkar. Funkar det? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 10 november 2012 Dela Postat 10 november 2012 Annars får du kolla spamfilter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cborg Postat 10 november 2012 Trådstartare Dela Postat 10 november 2012 (redigerat) Funkar inte. :/ Har kollat spamfiltret, inget där. Får se om jag kan kolla upp mail-servern, om den stoppar något. Mycket märkligt. Funkade utmärkt fram till den 30:e juli. Efter det, tvärdött. edit: Gick in på mailserverkontot och lade till studio.se i serverns whitelist. Nu får vi se. 🙂 Hoppas. Redigerat 10 november 2012 av cborg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Berg Postat 10 november 2012 Dela Postat 10 november 2012 edit: Gick in på mailserverkontot och lade till studio.se i serverns whitelist. Nu får vi se. 🙂 Hoppas. Då gör jag väl ett inlägg, bara för att .. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cborg Postat 11 november 2012 Trådstartare Dela Postat 11 november 2012 Superschysst Berg! Tyvärr fick jag ingen mail trots alla mina fixerier med inställningar och annat. Inget som hamnar i spamboxen heller. Jaja, jag får gå över till att kolla notifieringar helt på web. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wernborg Postat 11 november 2012 Dela Postat 11 november 2012 Testa att byta till en annan mailtjänst temporärt då? Typ Gmail eller Hotmail. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cborg Postat 11 november 2012 Trådstartare Dela Postat 11 november 2012 Ska testa det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Henric Svensson Postat 11 november 2012 Dela Postat 11 november 2012 Funkar fint för mej i a f... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cborg Postat 11 november 2012 Trådstartare Dela Postat 11 november 2012 Hehe, bara för mig det inte funkar alltså. 🙂 Testade två olika mailadresser. Jobbets ville inte funka men hotmail/live funkade. Får gå igenom alla filter igen (har både på server och klient). Tack alla igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cborg Postat 12 december 2012 Trådstartare Dela Postat 12 december 2012 Ooooch klockan 14.52 började de funka igen. Bara så där. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stanislav (oregistrerad) Postat 12 december 2012 Dela Postat 12 december 2012 Ooooch klockan 14.52 började de funka igen. Bara så där. 🙂 Hej cborg, Vi har konfigurerat om mailen på forumet och alla utskick ska nu vara igång! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cborg Postat 12 december 2012 Trådstartare Dela Postat 12 december 2012 Härligt! Bra jobbat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BluesBoy Postat 13 december 2012 Dela Postat 13 december 2012 Stanislav verkar vara en klippa! Tack. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.