Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej har nyligen spelan in och fått det mixat och mastrat av samma kille men är ej helt nöjd med mastern. Någon som är sugen på att testa???

Musikstil hårdrock med influenser av black sabbath och soundgarden.

MVH

/Mattias

Redigerat av tizen
Annons
Postat (redigerat)

Trevligt. Men alltså, ni är nöjda med hans mix, men när han mastrar så låter det dåligt?! 🙂

Skicka spåren till mig på jon (snabel) rinneby.se så kan jag göra en gratis test.

mvh Jon

Redigerat av Yllet
Postat (redigerat)

Borde förstått att de va nåt lurt, han tog min master och försvann. Nåja hoppas han blev nöjd 🙁

/Jon

Ahh.. Första inlägget och allt! 🙁 Hädanefter får du mixa in något brus så där 30 sec in i låten eller bara mastar halva låten eller nåt! 😉

Redigerat av hegobald
Postat

Nä jag försvann inte, har ett barn att ta hand om så tid för lyssning finns ibland eller skiva meddelande. Men har lyssnat lite nu dock bara i lurar helt ok

Hör av mig när tid ges.

/Mattias

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.