gsonochabley (oregistrerad) Postat 2 november 2012 Postat 2 november 2012 Hej! Vi är två ungdomar som underhåller våra håltillfällen med att producera ljud! Jag hoppas alla kan ta sig tiden att gå in och lyssna på vår låt, och kanske rösta på den i Spinnin' Records Talent Pool på facebook: http://bit.ly/QUYKJv
Guitar Nilsson Postat 2 november 2012 Postat 2 november 2012 Håltillfällen? Ett annat ord för tjejer? Troligen inte, men förklara gärna.
hegobald Postat 2 november 2012 Postat 2 november 2012 Håltillfällen? Ett annat ord för tjejer? Troligen inte, men förklara gärna. *haha* Efter som jag är så mycket ofantligt mycket yngre än Nilsson (hela 4 år) så antar jag att ni menar håltimmar och att ni går i skolan! 😉
Erik dP Postat 2 november 2012 Postat 2 november 2012 (redigerat) *haha* Efter som jag är så mycket ofantligt mycket yngre än Nilsson (hela 4 år) så antar jag att ni menar håltimmar och att ni går i skolan! 😉 ...Då du är så ofantligt mycket äldre än TS och jag så kanske vi även kan få en förklaring på vad begreppet "Spinnin' Records" härstammar från. :-) Redigerat 2 november 2012 av Erik dP
Guitar Nilsson Postat 2 november 2012 Postat 2 november 2012 Det där med håltimmar fattade jag också. Men jag vill inte missa ett tillfälle att vara jätterolig.
SadamJR Postat 2 november 2012 Postat 2 november 2012 Det där med håltimmar fattade jag också. Men jag vill inte missa ett tillfälle att vara jätterolig. Och så gick det som det gick.
Lundin Postat 3 november 2012 Postat 3 november 2012 Skickade en like till er boys men ni får jobba mer med delarna under framförallt introt och kicken som kändes halvfärdigt.. mittendelen med melodin och harmonierna hade en del kvalitéer.. melodin kändes däremot avig på några toner.. men keep on it så ska ni se att ni klättrar lite snabbare. Lycka på
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.