pxm Postat 29 oktober 2012 Postat 29 oktober 2012 http://youtu.be/5R5HdHWW36w JEvaldsson - Bas bow35 - Sång Joel Sattlersongs - Lyrik Breathax - Remix pxm - Musik och gitarrer och programmerade ett snabbt Bo Diddleys beat på AD Det här var ett jättekul projekt över både svenska som internationella musikforum,,,,,blev beskrivet på ett internationellt gitarrforum som "Black Sabbath jazz"..
pxm Postat 31 oktober 2012 Trådstartare Postat 31 oktober 2012 Bump !!! Den här tycker jag är värd fler lyssningar och jag hoppas att ni tycker till om den... mvh
Guitar Nilsson Postat 31 oktober 2012 Postat 31 oktober 2012 Jag blir ärligt talat lite rädd för de här ljuden. Å andra sidan så har jag aldrig gillat Frank Zappas musik, jag fattar inget av den. Det här är inget för mig tyvärr.
Guitar Nilsson Postat 31 oktober 2012 Postat 31 oktober 2012 Om det vore mindre digitaldist kanske det blev lättare att lyssna...?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.