Bullerbyn Postat 20 november 2012 Postat 20 november 2012 Vem avgör vad som är kommersiellt skräp? Är väl kul att grabben lyckats! Hängde han inte här en gång i tiden?
Jewnas Postat 20 november 2012 Postat 20 november 2012 Vem avgör vad som är kommersiellt skräp? Är väl kul att grabben lyckats! Hängde han inte här en gång i tiden? Jepp, se här: //forum.studio.se/index.php/topic/37778-nagra-latar/page__hl__avicii__fromsearch__1 (Timberman 😄 )
Drängen Postat 20 november 2012 Postat 20 november 2012 Ja man lär ge pöjken tummen upp och gratulera till framgångarna. Jag har inga problem med att lyssna på house eller så, men jag lär säga att hans låtar är bland det enformigaste jag hört. Men alla tycker vi olika.
Drängen Postat 20 november 2012 Postat 20 november 2012 Från det ena till det andra, hans lilla "knullskrubb". Han kanske är snål som satan och det är billig lokalhyra där han är nu 😉
pikzel Postat 22 november 2012 Postat 22 november 2012 Ja, se där. Då var det resultatet framfört för första gången. http://www.youtube.com/watch?v=eNF14gxWs6E Å vad kul det är att vara på konsert och filma med mobiltelefonen.
Kjubeis Postat 23 november 2012 Postat 23 november 2012 Har inte hajjat. Gör han musik själv eller är han bara DJ? Studion såg ju inte kul ut iaf men han kanske sköter det mesta med hörlurar.
ramoand Postat 23 november 2012 Trådstartare Postat 23 november 2012 Har inte hajjat. Gör han musik själv eller är han bara DJ? Studion såg ju inte kul ut iaf men han kanske sköter det mesta med hörlurar. Han gör sina låtar själv om jag förstått allt rätt. Producerar, mixar och ibland även mastring tror jag. Om man "bara" är DJ så kan man inte komma nån vart idag som artist, iaf inte på samma sätt som Avicii gjort.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.