Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har hängt på forumen ett tag, men man kanske ska presentera sig nån gång. Jag heter Martin, men kallar mig Brynolf (mest för att risken för namnkonflikter känns ganska liten). Jag har gått musikervägen från Atari / Korg M1 och landade till slut i Cubase VST32, som jag inte känner för att uppdatera förrän någon ger mig överväldigande skäl. I den analoga världen lirar jag flöjt och bas, och sjunger i kör. Har varit DJ några år också, men det blir alldeles för mycket flängande. Jag jobbar en del som livetekniker, men mina tekniska kunskaper är egentligen begränsade; kör mest på känsla.

Jag är alldeles för bred i musiksmak och -skapande för mitt eget bästa, så jag får nästan aldrig klart någonting enhetligt, och jag har på tok för många skivor. Techno, 80-talspop, folkmusik, black metal... ja, jag har liksom svårt att bestämma mig för vilken bransch jag ska ta med storm 😉

Hur som helst... hej! Jag gillar det här forumet.

Annons
Stinkey (oregistrerad)
Postat

Hej och välkommen. Man kan inte ha för bred musiksmak, tänk allt bra man missat om man inte gett det en chans.

Postat
Hej och välkommen. Man kan inte ha för bred musiksmak, tänk allt bra man missat om man inte gett det en chans.

Jo, det förstås. Bra musik är ju trots allt alltid bra musik, oavsett genre. Men tänk hur många penningar man sparat in på skivköp om man hade varit t.ex. dedikerad dömetallare...

denton (oregistrerad)
Postat

Hejsan & hallå

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.