JeanetteS Postat 16 oktober 2012 Postat 16 oktober 2012 Hej Jag komponerar musik, oftast musikdramatik eller eam, men just nu har jag ett lite för mig annorlunda uppdrag; jag gör en slags poplåt/ månad för en grafisk kalender i Italien.. Jag har alltså riktigt roligt med detta 🙂 Sitter och gör det vi min hem musik dator, alltså ingen stor produktion, utan enklare grejer. Men jag känner helt klart nu att jag inte har vare sig tid,lust eller kunskap att mixa och mastra. Så nu letar jag efter någon med dessa intresse och kunskaper som kunde hjälpa mig 1 gång/ månad under ett år med detta! Lite knasig och ovanlig pop skulle man kanske kunna kalla det. Eller vad vet jag, varje låt kommer att vara annorlunda... Någon som är intresserad? Har tips? Hör av er snälla och tala också om vilken ersättning ni vill ha. Tusen tack Jeanette Ps. två tracks finns "omixade" och omastrade att lyssna till på soundcloud, Terry & Yves http://soundcloud.com/jeanette-sollen/yves
Terror Postat 16 oktober 2012 Postat 16 oktober 2012 jag skulle gärna vilja försöka 🙂 Gillar att utvecklas! jag är inget proffs, men jag kanske kan göra något som uppskattas. Jag är gratis också, till en början 🙂
Jon Rinneby Postat 16 oktober 2012 Postat 16 oktober 2012 (redigerat) Har skickat ett PM. Annars kan du nå mig på jon@rinneby.se Min hemsida: http://jon.rinneby.se mvh /Jon Redigerat 16 oktober 2012 av Yllet
Signia Postat 16 oktober 2012 Postat 16 oktober 2012 Finns ingen tid för mixning nu för mig. Men har har slipat massor på mastring-skillsen senaste året. Bidrar gärna med en sån om det behövs.
JeanetteS Postat 19 oktober 2012 Trådstartare Postat 19 oktober 2012 Tusen tack för att fina svar! Jag tror jag har hittat det jag letade efter så låter tråden ligga kvar som ett fint bevis på att forumet funkar underbart bra! Tack igen! (Kan ju lägga ut mixerna här när det är klart 🙂 Allt gott!
lundberg Postat 20 oktober 2012 Postat 20 oktober 2012 Fast jag måste säga att jag tycker det blev ganska unikt och tilltalande i den där grova mixen. Äh, det är klart nån ska gå igenom det, men ändå...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.