Jump to content
Annons

Behöver du trummor på dina låtar?


stevenlangs

Recommended Posts

Tjenare!

Jag har en studio i Stockholm där jag spelar in allt från nya låtar från grunden till enstaka

instrumentpålägg på existerande låtar. Jag är trummis i grunden och har dels studerat trummor

privat, på folkis samt högskolenivå senaste åren men har också erfarenhet och rutin från

konserter och musikaler i Sverige, Croatien, Spanien och Usa.

Jag är frilansande musiker och för tillfället är det ganska tomt i kalendern och tänkte att

jag slänger in en annons här ifall någon behöver schyssta och bra inspelade trummor

för en billig slant eller utbyte.

Kontakt:

Mail-langs@stevenlangs.com

Tel-0703245636

Bara att höra av er om ni har frågor eller är sugna att prova något. : )

Hörs!

//

Steven Långs

Composer Musician Producer

Webb: http://www.stevenlangs.com

Swe: +46 70 324 56 36

E-mail: langs@stevenlangs.com

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Die Hard (oregistrerad)

Kan vara av intresse istället för trumplugg. 🙂 Vore kul få höra nåt du gjort. Fanns ju inget på hemsidan just nu såg jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan vara av intresse istället för trumplugg. 🙂 Vore kul få höra nåt du gjort. Fanns ju inget på hemsidan just nu såg jag.

eller inte alls...hade du behövt trummor så hade du ju frågat nån av oss som normalt sett har levererat trummor härute!?

Har du en låt på G!?

Jag väntar ivrigt!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Hehe, ☺️ blir det nåt 70-tal så vet jag vem jag ska höra av mig till. Men det är ju alltid bra med olika beroende på vad som ska liras. 🙂 Jo har något BS-liknande på gång men det dröjer ett tag innan jag sätter igång göra klart det så.....

Link to comment
Dela på andra sajter

Och lycka till Steven, hoppas du får in nåt jobb. Skicka gärna lite material till mig på jakob@topfloorstudios.se. Trummor utgör ungefär hälften av våra inspelningsjobb, och ibland kommer det förfrågan om att vi ska bistå med en trummis också, och jag försöker se till att vi kan täcka upp flera olika stilar, så jag är alltid nyfiken på duktiga studiotrummisar.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...