Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjena!

Jag funderar på att köpa ett Tascam U-122. Ni som vet vad det är för kort, vad tycker ni om det? Om man ska köpa det begagnat, vilket pris rekomenderar ni att jag inte överstiger?

Rock On!!

Annons
Postat

Jag har ingen stor erfarenhet av USB-interface. Men US-122 har bra specifikationer och känns prisvärd. Jag har bara kört den på en bärbar dator och tyvärr inte fått det att funka som förväntat. Men jag utgår ifrån att det beror på datorn (usb-portarna delar irq med grafiken).

• 11 månader senare...
Postat

Jag skulle nog vara lite avaktande. Jag har köpt ett us122 och det fungerar förutom att det ger oregelbundna drop-outs vid olika tillfällen. Tillräckligt ofta för att det inte ska gå att använda. Det verkar som den är känslig för vilken dator du har. Skit i den!!!!!!!!!!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.