Jump to content
Annons

Hur sorglig anser ni denna musikvideo vara.  

8 röster

1. 1. Hur sorglig anser ni denna musikvideo vara.

• 1. Niagara bara att plocka fram asken med chokladglass
      3
    • 2. Buhu!
      0
    • 3.*snyft
      2
    • 4.stora karlar gråter inte
      0
    • 5. Sluta böla!
      0

Recommended Posts

Annons
Postat

Vill minnas att Trent Reznor grät eller åtminstone var helt förstummad när han såg den. Otroligt passande låt och video med tanke på att det blev Cash sista.

/Majken

Postat

"everyone i know goes away" sjunger han och så visar dom en bild på june carter-cash.

Men det mest sorgliga är slutet då han stryker över pianot. Huga.

10-september 2004 var ingen bra dag alls.

Postat

Ja, man kan ju säga att videon ger ett trovärdigt intryck. Han verkar verkligen mena och uppleva vad han sjunger om...

Var in på johnnycash.com, hade ingen aning om att karln gjort så där många plattor?? Sanslöst!

Postat

har en ganska häftig version där han sjunger me and bobby mcgee. HAn är på österåker och snackar svenska. Men nu till frågan. Någon som vet hur många fängelse spelningar han gjorde?

Postat

Har följt Studio forumet ett långt tag nu utan att vara registrerad. Hade väl inte tänkt registrera mig heller men när jag såg den här gallupen var jag tvungen. Och då har jag inte ens sett hela videon en hel gång. Ingen musikvideo har någonsin kommit i närheten av att beröra mig.

Mattias M (oregistrerad)
Postat

Underbar video!!!!!! Har sett den hur många gånger som helst och blir tårögd vaje gång!!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.