Anders F Postat 2 oktober 2012 Postat 2 oktober 2012 Hejsan Har börjat på ett beat som jag ska göra färdigt, men undrar om någon skulle vara intresserad av att rappa till. Tror nämnligen att det skulle passa bra på detta 🙂 Hör av dig i så fall! MVH Anders en bit av beatet: Your browser does not support the HTML5 audio tag
Anders F Postat 3 oktober 2012 Trådstartare Postat 3 oktober 2012 bumpelibump 🙂 Va beatet så dåligt *ler* MVH Anders
Miklo Postat 3 oktober 2012 Postat 3 oktober 2012 kolla på futureproducers.com - många rappare som söker beats. tycker trummorna var lite klena..
Anders F Postat 3 oktober 2012 Trådstartare Postat 3 oktober 2012 Sjyst tips! tack för kommentaren på trummorna, ska kika lite på det 🙂 MVH Anders
klasho Postat 3 oktober 2012 Postat 3 oktober 2012 Appropå trummorna så tror jag att du vet det här men lite break här och där skulle inte skada i slutet av bars och strippa det mesta ibland. Men det gör man oftast efterhand att ha hört rappen dårå så man hör vilka fraser att göra break på. Får dynamik i sin skit och låten blir fantastique How you like them rapping? 😛😎
Anders F Postat 3 oktober 2012 Trådstartare Postat 3 oktober 2012 Absolut. Detta är bara en skiss, och inget jag sysslar med vanligtvis denna genren, men tänkte det kunde vara lite kul 🙂 MVH Anders
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.