Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Någon som känner till om det finns någon mp3/musik-spelare till Android som man kan ställa in så att den automatiskt pausar efter varje låt?

Hade varit perfekt för att spela upp backing-tracks, så slipper man tänka på att lägga in en massa tomrum efter varje låt för att trummisen ska hinna pausa.

Annons
pme (oregistrerad)
Postat

En mp3 med tystnad på vad man nu vill ha för längd.

Typ.

Inro flac.

Tystnad.mp3

Låt 1.flac

Tystnad.mp3

Låt 2.flac

osv.

Postat

Kan du inte köra med Audio Evolution och sola varje spår?

Postat

Bra tips, spontant känns den med spellista plus tysta spår som enklast att hantera på scen.

Till iOS har jag för mig att det finns någon dedikerad backingtrackspelare som automatiskt pausar efter varje låt, och som dessutom går att synka med textvisning för sångaren. Ska man behöva köpa en iPryl? 🙂

Postat

Vet ni, jag sökte på "backing track player" på Google Play och fick upp denna:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hotcakeapps.player&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5ob3RjYWtlYXBwcy5wbGF5ZXIiXQ..

Funkar hur bra som helst, superenkel och helt utan överflödiga funktioner som kan ställa till det.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.