Claesson Postat 10 mars 2005 Postat 10 mars 2005 (redigerat) Hallå. ville bara lägga in någon låt med mig.. Man har ju inte så mycket space, så jag valde ut en del ur min samling. Jag redigerade sönder denna låt i cubase, med ganska så fattiga effekter.. Mycket dålig inspelning också.. Jag spelade in spåren en efter en.. Komp, basgång, sologittar och sist sång. På en billig portastudio. Jag la sedan in spåren i cubase och flummade runt lite. Originalet är 7 min längre, ni får höra introt. Okey, inga kommentarer över bruset tack, jag är medveten över det. enjoy!! Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 10 mars 2005 av Claesson
Claesson Postat 10 mars 2005 Trådstartare Postat 10 mars 2005 jag får inte den å funka =( Det är j-vla geocities.. Testa om en timme eller så.. sorry..
Neosus Postat 10 mars 2005 Postat 10 mars 2005 Hjälp 😏 ..inspelningen är katastrofal. Går inte att höra musiken. Gör om. 😄
Nad Postat 10 mars 2005 Postat 10 mars 2005 Snälla rara. Var det verkligen värt allt det jobbet. Nu ska jag vara väldigt ärlig, detta är hemskt.
Claesson Postat 11 mars 2005 Trådstartare Postat 11 mars 2005 Tackar! Jo den är ganska hemsk. Fast nästan så hemsk att låten blir lite charmig.. 🙂 Neä, saken är den att inspelningen ifrån portan var katastrofal. Jag fick höja volymen till max i cubase. Så i själva verket var låten redan förstörd innan jag ens hade börjat med den. Så jag flumma till den, men ok. Låt detta vara ett skräck exempel om hur det inte ska låta 😎 det roligaste är att detta är inte den sämsta inspelningen jag har.. 😛
Claesson Postat 11 mars 2005 Trådstartare Postat 11 mars 2005 Komprimeringen var faktist ett misstag. Jag glömde bort att ändra den.. Men tro mig. den hade inte låtit mycket bättre..
mopphas Postat 11 mars 2005 Postat 11 mars 2005 hehe jadu vet inte va jag ska sejja om den här låten....man hör jue inte va som spelas =PP
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.