bubben Postat 18 september 2012 Dela Postat 18 september 2012 Nu har jag ledsnat på att sitta på crackade prylar som bara strular. Vad finns det för bra gratis-program som kan ersätta logic? Jag sitter uppenbarligen inte och gör slutproduktioner utan behöver något att "slask-prodda" i. ALL hjälp uppskattas. Tack /Robin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 18 september 2012 Dela Postat 18 september 2012 Reaper är ju nästan gratis i alla fall: http://www.reaper.fm/ . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 18 september 2012 Dela Postat 18 september 2012 Ja Reaper bästa av alla DAWS enligt mitt tycke och billgast också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrivKraft Postat 18 september 2012 Dela Postat 18 september 2012 Kanske kan Presonus "Studio One Free" vara något för dig. Notera att gratisversionen inte har något stöd för VST/AU plug-ins. Fridens. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 18 september 2012 Dela Postat 18 september 2012 Sen är Logic inte så dyr längre heller 12-1400 eller nått. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JJRockford Postat 18 september 2012 Dela Postat 18 september 2012 Ingår inte Garageband till alla Mac-datorer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 18 september 2012 Dela Postat 18 september 2012 Ingår inte Garageband till alla Mac-datorer? Jo det gör det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JJRockford Postat 18 september 2012 Dela Postat 18 september 2012 Jo det gör det. Hade väl för mig det, även om jag inte ägt några Mac-prylar själv. Men vad säger ni som använt det, Garageband måste väl funka alldeles utmärkt att "slask-prodda" i? Eller är där några uppenbara begränsningar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 18 september 2012 Dela Postat 18 september 2012 Hade väl för mig det, även om jag inte ägt några Mac-prylar själv. Men vad säger ni som använt det, Garageband måste väl funka alldeles utmärkt att "slask-prodda" i? Eller är där några uppenbara begränsningar? Det ska den göra, inte så dålig man kan tro den är. http://www.apple.com/ilife/garageband/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bubben Postat 19 september 2012 Trådstartare Dela Postat 19 september 2012 tack för er hjälp!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.