spaceman Postat 18 september 2012 Dela Postat 18 september 2012 Jag säger bara äntligen! Thin Lizzy har jag alltid diggat hårt... http://www.dn.se/kultur-noje/musik/thin-lizzy-slapper-nytt-efter-29-ar "Efter 29 år gör gammelrockens irländska krigare Thin Lizzy en uppföljare till albumet "Thunder and lightning", rapporterar NME. Det blir det första som bandet släpper ifrån sig sedan sångaren Phil Lynotts död 1986. Bandet har fått feeling efter två års turnerande och det nya albumet kommer att börja spelas in i oktober, berättar gitarristen Scott Gorham." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aROCKER Postat 18 september 2012 Dela Postat 18 september 2012 Jag säger bara äntligen! Thin Lizzy har jag alltid diggat hårt... http://www.dn.se/kul...ytt-efter-29-ar "Efter 29 år gör gammelrockens irländska krigare Thin Lizzy en uppföljare till albumet "Thunder and lightning", rapporterar NME. Det blir det första som bandet släpper ifrån sig sedan sångaren Phil Lynotts död 1986. Bandet har fått feeling efter två års turnerande och det nya albumet kommer att börja spelas in i oktober, berättar gitarristen Scott Gorham." Utan geniet...lycka till, säger jag bara!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BluesBoy Postat 18 september 2012 Dela Postat 18 september 2012 Hmmm.....något skeptisk kanske, men som aROCKER var inne på, lycka till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
therocker Postat 18 september 2012 Dela Postat 18 september 2012 Spännande om dom lyckas fånga Lizzykänslan. Tveksamt men man kan ju alltid hoppas!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Die Hard (oregistrerad) Postat 18 september 2012 Dela Postat 18 september 2012 Thin Lizzy utan Lynnott? Det är som att släppa en ACDC-platta utan bröderna Young. Det går bara inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Roos Postat 18 september 2012 Dela Postat 18 september 2012 (redigerat) Tjaha. Gäsp! Thin Lizzy utan Lynnott, är som socker utan smörkräm, eller nåt... Redigerat 18 september 2012 av Sleap Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 18 september 2012 Dela Postat 18 september 2012 Lizzy e ett av dom absoluta favvobanden i min uppväxt, utan Lynott nejvisst inte men samtidigt, men om den gode & ultimate trummisen Brian Downey är med så kan det ju borga för god kavlitét, herr Robertson har ju varit med på flera hörn och har gott gry i sig om han är på tror jag (om han inte e fööör sliten idag). Vi får väl se och höra antar jag, dissa inte i förväg* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Demonproducenten Postat 18 september 2012 Dela Postat 18 september 2012 Thin Lizzy utan Lynnott? Det är som att släppa en ACDC-platta utan bröderna Young. japprisgrynsgröt utan ris Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BurninSven (oregistrerad) Postat 18 september 2012 Dela Postat 18 september 2012 En kompis från en utbildning jag gick på en gång i tiden kände dom faktiskt, det är lite häftigt. Oavsett det så tror jag det riskerar att bli lite tunt utan Lynnot men givetvis önskar jag lycka till och häftigt påt bara gubbar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 18 september 2012 Dela Postat 18 september 2012 Det blir nog bättre än det mesta plojty skämtmusik hittepå som man hör på radion. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Martin Postat 19 september 2012 Dela Postat 19 september 2012 VRID TE ELVA!!!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aROCKER Postat 19 september 2012 Dela Postat 19 september 2012 (redigerat) Kommer dom upp i samma klass som therockers "Good times ahead" ska dom vara jävligt glada! 😉 https://www.studio.se/index.php/topic/88257-good-times-ahead/page__hl__%2Bgood+%2Btimes+%2Bahead__fromsearch__1 Redigerat 19 september 2012 av aROCKER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 19 september 2012 Dela Postat 19 september 2012 Kanske snarare som ACDC utan Bon Scott ... ... eller nej, vänta lite det gíck ju bra!! 🙂 Nja, det är ju tveksamt men man kan ju hoppas. Håller inte andan dock, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
therocker Postat 19 september 2012 Dela Postat 19 september 2012 lyssnade lite snbbt på en livetagning med lizzy anno 2012 och gillade inte alls sångaren, tyvärr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ironman Postat 19 september 2012 Dela Postat 19 september 2012 Det skall bli kul att få höra. En medelålders dam på mitt jobb var groupie som ung och har berättat roliga historier om hennes och Phil Lynotts heta möten i allt från limosiner till backstage. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.