G Bango Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Jag startade för ett tag sedan "rabbla upp genres som inte finns än" tråden och nu tänkte jag ta den ett steg längre. Vad sägs om en tävling där du ska göra en låt i en genre eller blandgenre som inte finns än, vad sägs? Så kan alla rösta på vilken låt som är bäst o coolast. VI SKULLE KUNNA GÖRA SÅ ATT MAN FÅR TILL 1 OKTOBER TILL SIG ATT HITTA PÅ NÅT. Det är bara ett förslag annars kan vi ta längre då detta är ganska svårt kan jag tänka mej. Who´s with me??!!
JJRockford Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Var finns tråden med de genres man ska utgå ifrån?
G Bango Postat 13 september 2012 Trådstartare Postat 13 september 2012 https://www.studio.se/index.php/topic/88676-rabbla-upp-genrers-som-inte-finns/ : )
Die Hard (oregistrerad) Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Jaha det är bara så lätt att starta en ny genre som inte finns.
D Vibe Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Jaha det är bara så lätt att starta en ny genre som inte finns. Jo, man tar en gnutta braschk, en skopa flurk och en nypa plupp, och mixar det med hårda prynkar, så har du skapat en ny genre. Lätt som en flärp.
G Bango Postat 13 september 2012 Trådstartare Postat 13 september 2012 Jaha det är bara så lätt att starta en ny genre som inte finns. Blanda två genres då, typ electro blues vad fasen som helst , lite fantasi tänk outside and far away the box
D Vibe Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Nu är jag inte så inne på blues, men jag har fått för mig att Depeche Mode har varit inne och snuddat på electroblues ett flertal gånger redan..
BurninSven (oregistrerad) Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Jag har hur många som helst som inte finns så jag avvaktar och skickar in direkt 😄
G Bango Postat 13 september 2012 Trådstartare Postat 13 september 2012 Jag har hur många som helst som inte finns så jag avvaktar och skickar in direkt 😄 Woho! great!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.