Nemo2060 Postat 12 september 2012 Postat 12 september 2012 Hej! Jag har under lång tid skrivit musik och har nu till slut bestämt mig för att göra ett aktivt försök att få ut mina låtar till musikförlag och artister. Min största akilleshäl är dock att skriva texter. Jag kan skriva, men texterna blir ju helt enkelt inte så bra som jag vill ha dem. Jag söker textskrivare som är duktiga och om det är svenska eller engelska spelar ingen större roll så länge innehållet är bra. 🙂 Majoriteten av samarbetet kommer ske genom att jag skriver melodier som du i din tur skriver text till. Det är med andra ord fasta versmått som gäller. Jag ställer gärna upp och hjälper till själv så att vi samarbetar och delar hälften på texten, annars är det ju 50% av låten som gäller pengamässigt naturligtvis. Jag skriver allt kommersiellt jag kan komma på att skriva: Rock, pop, country, roots, folk, etc. Kontakta mig om intresse finns. 🙂 Mvh Jesper Herbertsson
Richard A Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 Hej! Jag är tvärtemot dig. Jag har en stor talang vad gäller att skriva texter, men är tyvärr notblind och kan inte skriva musik själv. Därför har jag ägnat mig mycket åt att översätta sånger från Engelska till Svenska och tvärt om samt skriva parodier på andra låtar som ren underhållning. Hör gärna av dig till mig, då jag gärna skriver en text till en helt och hållet färdig musikslinga. Kan också skriva om ett särskilt tema om så önskas.
MalinTherese Postat 7 november 2012 Postat 7 november 2012 Hej! Jag har också väldigt lät för att skriva texter och har skrivit mycket eget. Hör gärna av dig 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.