Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jag tänkte nu ta steget att skaffa formgjutna insatser till mina Etymotic ER4 och har fått veta att 2300 kr ska avgjutningarna hamna på. Vill inte säga att priset är helt oskäligt men med extraavgifter inräknade, som 500kr för tillpassning för befintliga lurar(som borde vara rätt vanliga) samt 500kr for avtrycktagning hos de flesta audiomer blir det rätt saftigt. Det verkar som att alla skickar avtrycken till Bellman Symfon. Är det verkligen så att dom har monopol i vårt avlånga land eller finns det andra aktörer?

Redigerat av RoadToNever
Annons
Postat

HIttade en fillial till en Dansk firma som står för tillverkningen av silikoninsatserna istället för Bellman. Priserna är överkommliga så jag ger dom en chans.

• 3 månader senare...
Postat

Kom til slut loss och bokade tid hos Audiovox. Bemötandet var vänligt och dom verkade kunniga. Avgjutningar blir färdiga under Januari.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.