Jump to content
Annons

X-factor, vad tycker ni?


Millen1981

Recommended Posts

Annons

En tjej gjorde en bra Lenny Kravitz och de bad hennes sjunga något mer. Då körde hon Kents Utan Dina Andetag, eftersom den fick henne att minnas sin bortgångna pappa. Då vart det för mycket och jag stängde av.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, så idol är borta, tråkigt, brukar alltid tycka uttagningen är trevlig.

Jag har sett x faktor från usa och england de senaste åren, och det brukar ju vara intressant. Jag tror att den svenska varianten skulle kunna bli bra den också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite väl amerikanskt. Alltså flashbacks, genomgångar i det oändliga om vad X-factor är.

"efter reklamen......" " innan reklamen såg vi det här....".

För få uppträdanden på en timme...

Link to comment
Dela på andra sajter

Det känns som att Juryn hör helt olika vad man själv verkar höra i tv-soffan. Det är väll säkert så att visa saker upplevs som bättre om man väl sitter där. För många de hyllar till skyarna är knappt bra. På sin höjd en karaokesjungande medelmåtta, men då säger juryn typ - Det var det bästa jag någonsin sett/hört??? Och de som oftast är skitgrymma får inte vara med haha. Mycket konstigt..

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det kändes väldigt löjligt, typ när nån 15 årig snubbe som sjunger rätt falskt, inte har nån speciellt frän ton, men han får stående ovationer från serneholt o co. Hoppas det blir bättre för de utländska varianterna är favoriter hos mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det känns som att Juryn hör helt olika vad man själv verkar höra i tv-soffan. Det är väll säkert så att visa saker upplevs som bättre om man väl sitter där. För många de hyllar till skyarna är knappt bra. På sin höjd en karaokesjungande medelmåtta, men då säger juryn typ - Det var det bästa jag någonsin sett/hört??? Och de som oftast är skitgrymma får inte vara med haha. Mycket konstigt..

är inte alls konstigt, det lättare att forma en halvtalang(som ser ut som en barnklädesmodell från Ellos katalogen) som är lite halvbra på lite allt möjligt(av radiomusik) till att passa den senastste skvalmusiktränden(Det ska ju sälja) än en duktigt Rock eller Country sångare som inte ser speciellt bra ut.(med deras mått mätt).

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg lite av det igår o jag fick en känsla av att när killen som sjöng en Stevie Wonder-låt dök upp så tänkte alla jurymedlemmarna samma sak "Shit, här har vi vår Susan Doyle!".

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg lite av det igår o jag fick en känsla av att när killen som sjöng en Stevie Wonder-låt dök upp så tänkte alla jurymedlemmarna samma sak "Shit, här har vi vår Susan Doyle!".

Usch ja. Såg klippet på nätet nu, men blev inte lika imponerad som alla kring fikabordet i förmiddags som hade sett programmet. Visst, han sjöng högt och kraftfullt, men det var väl det. Typ.

/ Surgubbe

Link to comment
Dela på andra sajter

sadomachine (oregistrerad)

Jag såg fram emot programmet men tröttnade efter tio minuter..... överlåter resten av avsnitten åt er som är intresserade.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...