Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjenare!

Satt nu i eftermiddags och snickrade ihop en guide (på engelska) om modifieringar av Epiphones. Har läst en skyhög mängd trådar på diverse forum där folk frågar om det är värt att modifiera ens Epiphone, eller om det skulle vara en bättre investering att spara till en Gibson.

Huruvida det är tillåtet att länka till andra sidor på Studio Forum eller inte är jag smått osäker på, och skulle det vara otillåtet ber jag så hemskt mycket om ursäkt och en mod får då gärna ta bort tråden. Denna guide är hur som helst till för att hjälpa de som har frågor och fungeringar.

Länk till guiden

Annons
BurninSven (oregistrerad)
Postat

Bra och viktiga modifieringar som borde hjälpa många att få ordning på sina guror

• 2 veckor senare...
Postat

Bra initiativ! Själv är jag lite anti-epi och likaså anti-squ... bara dåliga erfarenheter av Gibsons & Fenders lågprisalternativ. 🙁

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.