kaffe Postat 9 mars 2005 Postat 9 mars 2005 (redigerat) Japp, nu har jag snurrat runt detta forum sen det startade, blivit medlem, glömt både inloggning och lösenord och nu slutligen blivit medlem igen. Har en Pc-baserad hemstudio som mitt studielån har en tendens att plöjas ner i. Gör främst gitarrbaserad musik, sen spelar genren inte så stor roll, kan vara allt få ledsen-kille-med gitarr till Pantera-metal. Tycker bara att det är grymt kul med musik. Har nyligen sålt min själ och börjat lira covers. Men det gör ju att jag kan spendera mer pengar på studion och låtsas att jag kommer slå igenom med mina fantastiska låtar.... Redigerat 9 mars 2005 av kaffe
Ken Kängström Postat 9 mars 2005 Postat 9 mars 2005 Välkommen åter då =). Hoppas du kommer trivas =).
hackeman Postat 9 mars 2005 Postat 9 mars 2005 Så när du repar med dina polare kör ni Kafferep? (döööhhh dåålig) Välkommen! 😱
Lundin Postat 10 mars 2005 Postat 10 mars 2005 Välkommen hit Pinfärsk Kaffe... ...mmm..ska nog brygga mig en kopp java tror jag...
kaffe Postat 6 april 2005 Trådstartare Postat 6 april 2005 Sabaton....Falun? Är ursprungligen från Rättvik själv så det är gött att se andra dalmasar här
Per_a_55 Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 Slarvat bort... Perfekt, jag är inte ensam om att vara...... vadå? Välkommen igen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.