mietek Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 Hej, Skulle gärna vilja få in en saxslinga på en låt på min kommande skiva. Finns det någon på forumet som spelar tenorsax och har schyssta inspelningsmöjligheter som är öppen för ett samarbete? Har ingen budget att tala om utan spelar in allt själv,men skulle självklart kunna skjuta in några hundralappar för besväret. /Jocke
HyvääSaxofonista (oregistrerad) Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 Jag kan lägga på tenorsax till din låt. Använder Cubase 6...
mietek Postat 7 september 2012 Trådstartare Postat 7 september 2012 Nämen tja, vad trevligt. Har du nåt inspelat man kan lyssna på?
HyvääSaxofonista (oregistrerad) Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 Hej igen, Har några egna fusion-låtar på My Space: http://www.myspace.com/571301530/music Spelar dock även andra stilar, utom klassiskt vilket man sällan gör på saxofon.
mietek Postat 8 september 2012 Trådstartare Postat 8 september 2012 Låter kalas, har du spelat in detta själv också?
HyvääSaxofonista (oregistrerad) Postat 8 september 2012 Postat 8 september 2012 Låtarna har jag själv spelat in med Korg T3, Roland R8, och Roland JV 1080 förutom min egen sax och EWI(syntsax). Vad är det för saxplålägg du har tänkt dig?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.