Jump to content
Annons

Varför måste man spela barnlåtar bara för att man är barn..?


stegrarn

Recommended Posts

Annons

Tycker det börjar bli väldigt uttjatat att använda sina barn i musikreleterade videos och lägga upp på youtube, nästan så att man tror föräldrarna utnyttjar dem för att bli kända. Eller att "kolla hur mycket bättre mina barn är en era".

Första klippet som åkte upp på youtube var ju kul och så men det tog inte lång tid efter det då det fanns hundratusentals föräldrar med sina barn och som spela intstrument och sjöng över hela internet.

Nu låter jag säkert som en tjurgubbe, menmen... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker den här är kul, men tycker det är trist att det uppenbarligen inte är en one-take...

En (av många) dead give-away var när ungen körde upp micken i truten utan att ljudet påverkades. Titta på faderns glockenspiel-spel åsså ;-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jojo, det är klart att det inte är en livetagning. Jag tyckte bara att det var coolt att dom körde en DM-låt liksom 🙂

Oj. Everything counts! Måste lyssna sen! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste säga att det var en intiutiv (stavning?) bastrumma också 🙂. undrar vad han hade för mik?

Oh yes! Ser ut som en enkel Piezo-kontaktmick :-)

Språk-Hitler invaderade just Nord-Polen & frös ihjäl, men lät hälsa att det stavades intuitiv ;-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Oh yes! Ser ut som en enkel Piezo-kontaktmick :-)

Språk-Hitler invaderade just Nord-Polen & frös ihjäl, men lät hälsa att det stavades intuitiv ;-)

Då vet jag 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...