Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Är det något att stoltsera med, egentligen? Antagligen är det 100 ggr roligare att skörda framgång med en egen låt men ändå. Vilken artist/band gör världens bästa cover?

Annons
Postat

Vad sägs om Pet Shop Boys - Go West?

Tror att det är en cover iaf.. 🙂

Postat (redigerat)

Vad sägs om Pet Shop Boys - Go West?

Tror att det är en cover iaf.. 🙂

Villiage People gjorde orginalet. PSB har gjort två underbara covers Go west och Always on my mind.

Redigerat av Uozon
Die Hard (oregistrerad)
Postat

Alla covers som gjorts av Dylan är bättre än originalen

Postat

Håller med Millen till 100%. 🙂

För övrigt tycker jag Van Halen's You really got me är riktigt cool.

• Gilla 1
Postat

Jay Jay Johanson har spelat in en kafferastcover på Video games av Lana Del Rey. Tycker det är en förbannat vacker cover. synd på den lite låga ljudkvaliteten 🙁

Postat

Johnny cash - hurt är rätt schysst när man jämför med orginalet. Även annars också förstås 🙂

Har inte hört så mycket av Cash, men jag gillar inte hans Depeche Mode-tolkningar; Personal Jesus och Enjoy the silence. Kanske är för mycket av ett bokstavstroende Depeche-fan för att komma med nyanserad kritik av det dock 😉

Apropå Personal Jesus så står Jerry Williams för den roligaste tolkningen av den låten, och då är inte rolig detsamma som bra 😄

Postat

Jag slänger in pimmen i mixen

Följer upp med denna vackra cover och gör helgerån genom att säga att den är bättre än originalet

Detta är knappast världens bästa cover...men kul

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.