Kul att få va med Postat 5 september 2012 Postat 5 september 2012 Är det någon som är duktig på Trilian som kan förklara lite kort hur det är det är tänkt att man ska jobba med arpeggiatorn ... hur spelar man upp programmerade sekvenser i följd ? gör jag det i host programmet ?
KillwithSkill Postat 5 september 2012 Postat 5 september 2012 http://poweredby.nonlineareducating.com/trilian101/intro
Kul att få va med Postat 6 september 2012 Trådstartare Postat 6 september 2012 Yes Yes hur får man tag i denna tutorial video ...
hegobald Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Yes Yes hur får man tag i denna tutorial video ... ?? 😲 Du fick ju precis länken till den av KillwithSkill! 😆 Klicka på knappen "Course outline" för resten av kapitlen. För att komma åt de de övriga avsnitten (gråade i menyn) måste du ha en konto på MacPro Video klicka menyn knappen "Login" och sen på gröna knappen "Join Now" 🙂
Kul att få va med Postat 6 september 2012 Trådstartare Postat 6 september 2012 Så var det ja..Tackar..
Neosus Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Kostar 25 dollar per månad? Det vore kanske en idé för detta forum? Istället för att ställa frågor här inne så blir man hänvisad till en tutorial som kostar 100 kronor månaden.. Då kan man lägga ner forumet... (äntligen) 🤪
SadamJR Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Kostar 25 dollar per månad? Det vore kanske en idé för detta forum? Istället för att ställa frågor här inne så blir man hänvisad till en tutorial som kostar 100 kronor månaden.. Då kan man lägga ner forumet... (äntligen) 🤪 Var skulle du ta vägen då?
Kul att få va med Postat 6 september 2012 Trådstartare Postat 6 september 2012 Ok 39,50 us dollar för att tanka ner denna triian tutorial på hårdisken tyvärr så är jag i desperat behov av att lära mig denna ..
Neosus Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 (redigerat) ..nämen postade i fel tråd 😊 Redigerat 6 september 2012 av Neosus
KillwithSkill Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Kostar 25 dollar per månad? Det vore kanske en idé för detta forum? Istället för att ställa frågor här inne så blir man hänvisad till en tutorial som kostar 100 kronor månaden.. Då kan man lägga ner forumet... (äntligen) 🤪 Finns även här om man nu ska ta för givet att allt är gratis här i livet? http://www.spectrasonics.net/video/videos-tutorials-trilian.php Fick inte "Kul att få va med" lite instruktionsbok när du köpte Trillian? 😱 Eller om jag säger så här då, Skulle ni vilja ha betalt om ni slog igenom med er musik? 3
Neosus Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Finns även här om man nu ska ta för givet att allt är gratis här i livet? http://www.spectraso...als-trilian.php Fick inte "Kul att få va med" lite instruktionsbok när du köpte Trillian? 😱 Eller om jag säger så här då, Skulle ni vilja ha betalt om ni slog igenom med er musik? Är du skitnödig eller? Lika bra att lägga ner forumet då menar du? Klart att du ska få ta betalt för dina tjänster (om du har några vettiga). Det säger jag ingenting om. Jag menar bara att på ett forum delar man med sig av sina kunskaper i vad fan som helst eller så ger man fan i det... +1 till mig själv va? 3
D200 Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 100 spänn i månaden eller köpa dem löst funkar med, för att få bara de man vill ha. Eller man kanske ska sätta sig på stubben och dra ihop en HD-video och lägga ut varje gång någon ställer en fråga... Allt är inte gratis som sagt...
Neosus Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 (redigerat) Allt är inte gratis som sagt... Nä det har du ju förstås rätt i... Men vad fan är det för länk jag lade ut i tidigare inlägg? Dags att tvätta munnen med tvål.. Redigerat 6 september 2012 av Hellpig Onödigt vulgärt språk!
KillwithSkill Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Väldigt var rabiat man kan bli? Sorry att jag la ut en länk som kan hjälpa personen i fråga! Sen hänger du ut dig själv rätt bra, för jag ser då inget direkt inlägg från dig som hjälpt "Kul att få va med" mer än att du exakt själv det du kritiserade mig för att länka till en film så går du och gör exakt samma sak. Men visst plus 1 på dig!
Neosus Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Vadå "hänga ut"? Hur mycket hjälper dina förbannade länkar då? Som du inte ens tittar på själv? Äsch! Ge mig ett plus till okej? 2
KillwithSkill Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Vadå "hänga ut"? Hur mycket hjälper dina förbannade länkar då? Som du inte ens tittar på själv? Äsch! Ge mig ett plus till okej? Jo du hänger ut dig själv! Först kritiserar du mig för länkarna. Sen lägger du ut själv länkar som inte hjälpte heller. Jo jag har dom filmerna. Jag har köpt dom till min iPhone! Så jag vet att det finns hjälp där!
Neosus Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Jo du hänger ut dig själv! Först kritiserar du mig för länkarna. Sen lägger du ut själv länkar som inte hjälpte heller. Jo jag har dom filmerna. Jag har köpt dom till min iPhone! Så jag vet att det finns hjälp där! Jag hänger väl förfan inte ut mig själv? Då kan jag tycka att du har nog med kunskap att du har kunnat förklara i från första stund då eftersom du har pluggat pluggen? Nåja... ge mig ett plus till! 2
Die Hard (oregistrerad) Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Klart att du ska få ta betalt för dina tjänster (om du har några vettiga). Det säger jag ingenting om. Jag menar bara att på ett forum delar man med sig av sina kunskaper i vad fan som helst eller så ger man fan i det... Med en sån attityd får man inte någon hjälp. Ska någon sitta och skriva manual för att någon annan är för snål eller lat? Om du tror andra ska göra jobbet åt en, glöm det. Det är inte vad ett forum är till för. Orkar man inte anstränga sig själv så ska man fan inte ägna sig åt musik överhuvudtaget
Kul att få va med Postat 6 september 2012 Trådstartare Postat 6 september 2012 lugn grabbar ni ska inte bråka om detta det brukar fixa sig.
Neosus Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Med en sån attityd får man inte någon hjälp. Ska någon sitta och skriva manual för att någon annan är för snål eller lat? Om du tror andra ska göra jobbet åt en, glöm det. Det är inte vad ett forum är till för. Orkar man inte anstränga sig själv så ska man fan inte ägna sig åt musik överhuvudtaget Det är väl för i helvete ingen som kräver att man ska skriva en manual. Jisses.. Vem är det som har dålig attityd här inne i detta forum?? 🤪
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.