joachime Postat 10 mars 2005 Dela Postat 10 mars 2005 en vintagehistoria av märket EKO (nån som känner till detta? vill gärna veta mer.. hittar nada på nätet..) Med lite hjälp från tryff hittade jag den här sidan. Det verkar som dom fortfarande tillverkar gitarrer. OBS! Sidan är på italienska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Excubator (oregistrerad) Postat 10 mars 2005 Dela Postat 10 mars 2005 en vintagehistoria av märket EKO (nån som känner till detta? vill gärna veta mer.. hittar nada på nätet..) Med lite hjälp från tryff hittade jag den här sidan. Det verkar som dom fortfarande tillverkar gitarrer. OBS! Sidan är på italienska. Tjo! Minsann.. stället finns kvar fortfarande.. Gav mig tusan på att jag skulle hitta lite info om just min gitarr, men tydligen verkar det vara så att i princip varenda gitarr som EKO gjorde förr var unika på sitt eget lilla sätt.. Har dock hittat vilken gitarrmodell just min gura utgått ifrån, vilket år, samt bilder på en som är snarlik.. =) Här... Tydligen så har jag en 40-åring hängandes på väggen därhemma.. 😉 Just sajten Fetishguitars.com är en riktigt bra källa för bilder och information kring vintagegitarrer.. massor av bilder från privata samlare.. inscannade kataloger från 60-70 talet.. m.m 🙂 Tack för hjälpen! =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Excubator (oregistrerad) Postat 10 mars 2005 Dela Postat 10 mars 2005 just på tal om vintagekataloger.. Ta en koll på den här reklamsidan för EKOs 1965-års gitarrer.. Gillar dom tungt rockande kidsen till vänster! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 10 mars 2005 Dela Postat 10 mars 2005 Så här ser min gitarr ut. Schecter Tempest Custom 😉 Flämt flås dräggel dräggel...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 10 mars 2005 Dela Postat 10 mars 2005 är trä't gran ? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 mars 2005 Dela Postat 10 mars 2005 Haha!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ztevie Postat 10 mars 2005 Dela Postat 10 mars 2005 Schecter C1+ & Peavey Vandenberg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kiefz Postat 10 mars 2005 Dela Postat 10 mars 2005 🙂😎🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Excubator (oregistrerad) Postat 10 mars 2005 Dela Postat 10 mars 2005 🙂😄😎 *omg* 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vinyl Postat 10 mars 2005 Dela Postat 10 mars 2005 Ingen mer som spelar gura ?? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 10 mars 2005 Dela Postat 10 mars 2005 Ursäkta, men hur lägger man in en bild?? /Bengan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vinyl Postat 10 mars 2005 Dela Postat 10 mars 2005 (redigerat) Ursäkta, men hur lägger man in en bild??/Bengan lägg ut bilden på en serverplats och länka bilden hit eller eller hitta en på nätet och länka den hit 😉 Edit: över rutan där du skriver ditt meddelande så finns det en knapp som heter IMG där lägger du länken... Redigerat 10 mars 2005 av Peter12345 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 10 mars 2005 Dela Postat 10 mars 2005 Ursäkta, men hur lägger man in en bild??/Bengan lägg ut bilden på en serverplats och länka bilden hit eller eller hitta en på nätet och länka den hit 😛 Edit: över rutan där du skriver ditt meddelande så finns det en knapp som heter IMG där lägger du länken... Tack för det... då provar vi: bild från webben, återkommer i morrn med riktig bild hemifrån 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
machin Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Här är mina verktyg 😠 * Warwick Streamer Stage I 5 * OLP MM4 med en nyinköpt Seymour Duncan '59¨ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kill All Autotuner Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 (redigerat) Ok, En sådan har jag , har vuxit ifrån den lite , halsen känns för smal och tetig , men använder den ganska mycket. Epiphone Gibson ES 335 (Non Vintage) Redigerat 17 mars 2005 av Kill All Autotuner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 18 mars 2005 Dela Postat 18 mars 2005 (redigerat) Ingen värsting men den funkar klockrent 😄 Redigerat 18 mars 2005 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sozo Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 😆🙂😉 hahah va fan är de? kuklus clan jam band? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sozo Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 yeah hör kommer my stuff! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ticcitocc Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 Det kom ut en ny Sweagle gitarr för några månader sedan, mest stilrena gitarr jag någonsin sett ! Extremt läcker. Färgen påminner om jeanstyg 😆 . Någon som vet vad den heter ? Jag hittar den inte på nätet. ( Man får den för en billig penning dessutom ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 Färgen påminner om jeanstyg 😆 Nej, men ett proggband jag såg hade en bas klädd i brun manchester 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.