Ken Kängström Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 (redigerat) Fram med gurorna nu. Rock´n roll. Min lille jävel. Ibanez Iceman Den jag har är med Jackson huvud. Redigerat 9 mars 2005 av addic59 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrikmo Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 À propos tråden "Varför blir jag så sjuk av att läsa alla kataloger"...denna tråd är till för att istället öka vår prylhets. Sorry! Inga bilder från mig! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 9 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 9 mars 2005 À propos tråden "Varför blir jag så sjuk av att läsa alla kataloger"...denna tråd är till för att istället öka vår prylhets. Sorry! Inga bilder från mig! 😉 Haha. Ja man kan ju inte ränka med alla 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 (redigerat) Här kommer mina, fast det är ju basar Borde ha putsat dom Redigerat 9 mars 2005 av denton Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 9 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 9 mars 2005 Najsiga ju =). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kiefz Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 har bara bild på en av gitarrerna mina.. äger ingen digitalkamera själv.. sitter dock ingen pickguard på henne nu för tiden... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emilito (oregistrerad) Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 Hehehe, se och njuuuuut! (Spelar inte dansband...) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 Så här ser min gitarr ut. Schecter Tempest Custom 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 hehe jag har bara 150MB webplats bilder på alla mina får inte plats 😉 kommer starx 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 En riktig reklambild på mina guror. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
punkrockdude Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 Gibson Les Paul Studio och Ibanez RT650 MvH Rickard Gerthsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 vi har moddat på lite detaljer på Christofers V-gura: jag med den ena Höfner'n Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 Har en polare som köpte en handbyggd Klein från USA i dagarna... är det bra? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 närbild på endra Höfner'n guld-snirkligheten är ornamenterat troligen en galon-botten med nerpressat mönster Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
captain nemo (oregistrerad) Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 Här är mina guror: En stålsträngad akustisk, en nylonsträngad dito samt en Fender Strata... //nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vinyl Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 (redigerat) Inget att dregla över men ändå 😳 Fender japan Ibanez Redigerat 10 mars 2005 av Peter12345 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 9 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 9 mars 2005 Vackert vackert =) Gillade Rockfarts guror bäst 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fudgesson Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 här är min gtr: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elton Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 Min LP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Excubator (oregistrerad) Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 jäääävligt kass kvalité på mina bilder, men kände att det här ville jag vara med på. =) håll till godo.. en ibanezrg270, en nonamebygge (svart el), en stålsträngad ibanez, och en vintagehistoria av märket EKO (nån som känner till detta? vill gärna veta mer.. hittar nada på nätet..) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 Fick honom äntligen på bild: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 Min gitarr äter era gitarrer: OLP MM1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 9 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 9 mars 2005 Snugg gitarr verkligen. Men jag hatar vekligen designen på mickarna 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Excubator (oregistrerad) Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 Vid första anblick är den skitsnygg, men ju mer jag kollar på den desto mer, sorry to say, ogillar jag den.. fast halsen och nacken var snygg som fan, och lacken var jäkligt go! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 fast halsen och nacken var snygg som fan, Tack, det ska jag hälsa honom! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 9 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 9 mars 2005 fast halsen och nacken var snygg som fan, Tack, det ska jag hälsa honom! Hahaha månadens skämt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tryff Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 Min gitarr äter era gitarrer: OLP MM1 Prislappen sitter ju kvar? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 10 mars 2005 Dela Postat 10 mars 2005 (redigerat) en vintagehistoria av märket EKO (nån som känner till detta? vill gärna veta mer.. hittar nada på nätet..) Har för mig att det är ett italienskt märke. Brukade hänga några ex på Halkan's när han hade sin butik nere vid Slussen. Mer vet jag inte tyvärr. Edit: skrifvel Redigerat 10 mars 2005 av joachime Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nad Postat 10 mars 2005 Dela Postat 10 mars 2005 Tänk ibland blir jag bara så tjock på bild. 😲😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 10 mars 2005 Dela Postat 10 mars 2005 (redigerat) Prislappen sitter ju kvar? 😲 Ja, jag får inte spela på den för Pappa, eller ta bort plasten runt mickarna, för han säger att den kommer sjunka i värde då 😉 Eller så höftade jag bara med en bild från internet eftersom jag är för lat för att plocka fram digitalkameran och sedan leta runt hela kvällen efter något serverutrymme att lägga upp bilden på. It´s your choice. 😎 Redigerat 10 mars 2005 av Pluffo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.