Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Tjena, Frank heter jag och just nu pluggar jag till elingenjör och det är mitt sista år, men jag är så sugen på att plugga något med musik också. Jag brukar göra mina egna låtar på fritiden med Cubase och jag kan en hel del men vill verkligen fördjupa mina kunskaper inom produktion och mixing (Compressor,eq, gate, dynamic). Så min fråga är vet någon här någon bra skola i något varmt land helst, t.ex Spanien,australien eller något liknande som är bra och givande ? Och det ska vara helst CSN berättigad .

MVH

Frank

Redigerat av Frank92
Annons
Postat

Ska själv börja plugga på SAE. I Stockholm dock, men den finns kokanin också sa i bla Byron bay, Los angeles, New York (varma sommrar dock med vinter också) och många fler ställen jag inte kan i huvudet! Tänkte själv plugga i Los angeles först då jag blev peppad på allt det där med party och kittet man får på köpet utanför utbildningen som finns där borta... men kom och tänka på hur seriöst mitt pluggande hade blivit då jämför med här 😉

• 4 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.