ketri79 Postat 30 augusti 2012 Dela Postat 30 augusti 2012 Då jag skulle vilja köra Lion istället för Snow Leopard i Macbooken men hindras av att Logic 8 inte funkar i Lion har jag några frågor ang Logic 9... Om jag köper Logic 9 i Appstore, kan jag då installera allt som finns på skivorna till Logic 8? Eller måste jag först installera 8:an för att sen uppgradera? Eller funkar det ens att få in 8:ans ljudbibliotek/pluggar i 9:an? Jag vill/måste ha tillgång till alla ljud och effekter som finns i 8:an om jag uppgraderar då jag har en hel del låtar som jag jobbat på. Har en ominstallation framför mig (se här) och vill veta hur jag ska planera allt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 31 augusti 2012 Dela Postat 31 augusti 2012 Saknas något i Logic 9 som fanns i åttan? Prestandamässigt tycker jag snowleopard rullade bättre än lion. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BurninSven (oregistrerad) Postat 31 augusti 2012 Dela Postat 31 augusti 2012 Jag kör ju 8an till och med på Mountain Lion, jag har också Logic Express 9 i samma maskin så jag kan kolla om dom funkar. Om det går att installera dom i efterhand det kan jag dessvärre inte kolla. Jag installerade 8an med Pacifist men jag kan inte garantera att det funkar överlag så det får man ta ansvar för själv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.