ChrioN Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 (redigerat) fixat ändrade topicen lite för rättvisans skull 😏 Redigerat 9 mars 2005 av ChrioN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 ta en snus o va gla' Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 Jag blev jättebra bemött av personalen på IDG när jag inte fick mitt januarinummer. Fick det dagen efter 🙂 Så jag har iaf inget att klaga på, snarare hylla. PS: Säker på att du inte ringde Folksam? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 9 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 9 mars 2005 Jag ska ringa imorgon igen och hoppas att det är någon annan som svarar då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 fixat lobotomi? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 9 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 9 mars 2005 fixat lobotomi? ursäkta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 11 mars 2005 Dela Postat 11 mars 2005 fixat lobotomi? ursäkta? Tänkte att du fixat kundtjänstens dumma huvud med en enkel lobotomi. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 11 mars 2005 Dela Postat 11 mars 2005 Jag blev jättebra bemött av personalen på IDG när jag inte fick mitt januarinummer. Fick det dagen efter 🙂 Så jag har iaf inget att klaga på, snarare hylla. PS: Säker på att du inte ringde Folksam? 🙁 Håller helt och hållet med. En trevlig tjej som var högst behjälplig med prenumerationskrångel. (Fick dubbla tidningar då mina prenummerationer överlappade varandra.) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 11 mars 2005 Dela Postat 11 mars 2005 Jag blev jättebra bemött av personalen på IDG när jag inte fick mitt januarinummer. Fick det dagen efter 🙂 Så jag har iaf inget att klaga på, snarare hylla. PS: Säker på att du inte ringde Folksam? 😮 Håller helt och hållet med. Ingen är förvånad Neko, du håller alltid med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 12 mars 2005 Dela Postat 12 mars 2005 Ingen är förvånad Neko, du håller alltid med. Jag är inte förvånad heller. Du ska alltid tjafsa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 12 mars 2005 Dela Postat 12 mars 2005 Jag är inte heller förvånad. Jag blir aldrig förvånad. Är det nåt fel på mig? Varför blir inte jag förvånad? Jag vill bli förvånad. Jag kan bara inte bli förvånad. Man måste bli förvånad ibland. Jag kommer aldrig bli förvånad. Jag kommer dö oförvånad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 12 mars 2005 Dela Postat 12 mars 2005 Jag blev jättebra bemött av personalen på IDG när jag inte fick mitt januarinummer. Fick det dagen efter 🙂 Så jag har iaf inget att klaga på, snarare hylla. PS: Säker på att du inte ringde Folksam? 😏 Håller helt och hållet med. Ingen är förvånad Neko, du håller alltid med. Inte helt sant. Jag håller t.ex inte med dig nu. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 12 mars 2005 Dela Postat 12 mars 2005 Jag kommer dö oförvånad. Är det bra eller dåligt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.