Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Äntligen börjar saker och ting klarna för mig. Dock så är det Trial and Error-metoden jag använder och det tar minst sagt lång tid.

Alltså: Finns det någon vettig manual i pdf-format för Sonar X1 (Studio)?

Vore otroligt tacksam om nån pekar rätt!

Annons
Die Hard (oregistrerad)
Postat

När någon frågar efter manual till en DAW så brukar det nästan alltid handla om crackat.

Postat

När någon frågar efter manual till en DAW så brukar det nästan alltid handla om crackat.

Nix. Köpt i butik och nedladdad uppdatering enligt Cakewalks alla regler. Reggat i mitt namn.

Bah...

Postat

@Hegobald @JohnRick

Jag har sett dom 🙂 Det jag letar efter är mera något i ett textformat. Typ instruktionsbok.

Jag fick med ett litet häfte, 30 sidor kanske, när jag köpte programmet men det täcker bara det mest basala.

Tack hursomhelst! 🙂

Postat

@JohnRick

My bad... Nu såg jag det ena länktipset. Precis vad jag var ute efter! Nu blir det läsa av hela natten.

Tack!

Postat

Finns ingen pappersmanual förutom den basala vad jag kunnat hitta. Köpte istället Sonar X1 Power! av Scott R Garrigus. Rekommenderas.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.