Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Äntligen börjar saker och ting klarna för mig. Dock sĂ„ Ă€r det Trial and Error-metoden jag anvĂ€nder och det tar minst sagt lĂ„ng tid.

AlltsÄ: Finns det nÄgon vettig manual i pdf-format för Sonar X1 (Studio)?

Vore otroligt tacksam om nÄn pekar rÀtt!

Annons
Die Hard (oregistrerad)
Postat

NÀr nÄgon frÄgar efter manual till en DAW sÄ brukar det nÀstan alltid handla om crackat.

Postat

NÀr nÄgon frÄgar efter manual till en DAW sÄ brukar det nÀstan alltid handla om crackat.

Nix. Köpt i butik och nedladdad uppdatering enligt Cakewalks alla regler. Reggat i mitt namn.

Bah...

Postat

@Hegobald @JohnRick

Jag har sett dom 🙂 Det jag letar efter Ă€r mera nĂ„got i ett textformat. Typ instruktionsbok.

Jag fick med ett litet hÀfte, 30 sidor kanske, nÀr jag köpte programmet men det tÀcker bara det mest basala.

Tack hursomhelst! 🙂

Postat

@JohnRick

My bad... Nu sÄg jag det ena lÀnktipset. Precis vad jag var ute efter! Nu blir det lÀsa av hela natten.

Tack!

Postat

Finns ingen pappersmanual förutom den basala vad jag kunnat hitta. Köpte istÀllet Sonar X1 Power! av Scott R Garrigus. Rekommenderas.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.