klasho Postat 27 augusti 2012 Postat 27 augusti 2012 Ja jävla bassister ba "tiita på mig, jag har bara FYRA strängar!". Vem tror dom att de är liksom?! 🙂
Frekvensspektrumanalysator Postat 27 augusti 2012 Postat 27 augusti 2012 VI ÄR MÅNGA, VI ÄR STARKA, KROSSA BASISMEN NU!! 2
Guitar Nilsson Postat 27 augusti 2012 Postat 27 augusti 2012 Elbas regerar' Fender P krossar allt, tom djävulen mals till dust.
klasho Postat 27 augusti 2012 Postat 27 augusti 2012 VI ÄR MÅNGA, VI ÄR STARKA, KROSSA BASISMEN NU!! Vilken blå hjälte med kalsongerna utanpå har en bästa vän som heter Basen? Nej just det, Guran heter han! 😎Jag bara säger... 1
D Vibe Postat 27 augusti 2012 Postat 27 augusti 2012 Vilken blå hjälte med kalsongerna utanpå har en bästa vän som heter Basen? Nej just det, Guran heter han! 😎 Jag bara säger... Blå hjälte med kalsongerna utanpå? Ipren-mannen? 😱
wellness music Postat 27 augusti 2012 Postat 27 augusti 2012 VI ÄR MÅNGA, VI ÄR STARKA, KROSSA BASISMEN NU!! Länge leve elbasismen!!!
Linus Postat 27 augusti 2012 Postat 27 augusti 2012 Bara för att en basist har funnits skyldig för morden i Malmö, får vi inte börja skuldbelägga alla basister. Det vore djupt orättvist. Vi måste komma ihåg att långt ifrån alla våldsverkare spelar elbas – även trummisar, gitarrister, ja till och med sångare tar ibland till våld. http://www.youtube.com/watch?v=Jr0zA0bz_dg http://www.youtube.com/watch?v=PqgYqCu9V6w
klasho Postat 28 augusti 2012 Postat 28 augusti 2012 Blå hjälte med kalsongerna utanpå? Ipren-mannen? 😱 Om du tycker han är en hjälte så. Ja han räddar en iof från huvudvärk. 😄Bara för att en basist har funnits skyldig för morden i Malmö, får vi inte börja skuldbelägga alla basister. Det vore djupt orättvist. Vi måste komma ihåg att långt ifrån alla våldsverkare spelar elbas – även trummisar, gitarrister, ja till och med sångare tar ibland till våld.Försök inte rationalisera detta hemska brott. Spela bas! Att han inte skäms!! 😳
Fredrik71 Postat 28 augusti 2012 Postat 28 augusti 2012 Om du tycker han är en hjälte så. Ja han räddar en iof från huvudvärk. 😄 Försök inte rationalisera detta hemska brott. Spela bas! Att han inte skäms!! 😳 Han kunde väl ha spelat piezodiskant 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.