Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
527006_10151195111791145_1069390964_n.jpg
  • Gilla 2
Annons
Postat

Ja jävla bassister ba "tiita på mig, jag har bara FYRA strängar!". Vem tror dom att de är liksom?!

🙂

Postat

VI ÄR MÅNGA, VI ÄR STARKA, KROSSA BASISMEN NU!!

Vilken blå hjälte med kalsongerna utanpå har en bästa vän som heter Basen? Nej just det, Guran heter han! 😎

Jag bara säger...

• Gilla 1
Postat

Vilken blå hjälte med kalsongerna utanpå har en bästa vän som heter Basen? Nej just det, Guran heter han! 😎

Jag bara säger...

Blå hjälte med kalsongerna utanpå? Ipren-mannen? 😱

Postat

Bara för att en basist har funnits skyldig för morden i Malmö, får vi inte börja skuldbelägga alla basister. Det vore djupt orättvist. Vi måste komma ihåg att långt ifrån alla våldsverkare spelar elbas – även trummisar, gitarrister, ja till och med sångare tar ibland till våld.

http://www.youtube.com/watch?v=Jr0zA0bz_dg

http://www.youtube.com/watch?v=PqgYqCu9V6w

Postat

Blå hjälte med kalsongerna utanpå? Ipren-mannen? 😱

Om du tycker han är en hjälte så. Ja han räddar en iof från huvudvärk. 😄

Bara för att en basist har funnits skyldig för morden i Malmö, får vi inte börja skuldbelägga alla basister. Det vore djupt orättvist. Vi måste komma ihåg att långt ifrån alla våldsverkare spelar elbas – även trummisar, gitarrister, ja till och med sångare tar ibland till våld.

Försök inte rationalisera detta hemska brott.

Spela bas! Att han inte skäms!!

😳

Postat

Om du tycker han är en hjälte så. Ja han räddar en iof från huvudvärk. 😄 Försök inte rationalisera detta hemska brott.

Spela bas! Att han inte skäms!!

😳

Han kunde väl ha spelat piezodiskant 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.