lonewind Postat 26 augusti 2012 Postat 26 augusti 2012 (redigerat) http://sverigesradio...artikel=5240881 Sitter här på genrepet. De andra artisterna är galet bra. Vill någon hjälpa mig så rösta genom att ringa 099-321 03. Röstningen och sändningen startar 14.03. Ps, tycker du att något annat bidrag är bättre så ska du självklart rösta på dem. Tack på förhand Chris Edit: Här kan du nu hitta videon av eventet. http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=3147 Redigerat 27 augusti 2012 av lonewind
klasho Postat 26 augusti 2012 Postat 26 augusti 2012 Ja just det, det är idag det händer. Lycka till idag och spela röva av dom!! 😎
lonewind Postat 26 augusti 2012 Trådstartare Postat 26 augusti 2012 Har ju tyvärr ingen spela röven låt. Det för bli en annan gång.
BluesBoy Postat 26 augusti 2012 Postat 26 augusti 2012 (redigerat) Lycka till! Håller tummarna. 🙂 Redigerat 26 augusti 2012 av BluesBoy
DannyDisorder Postat 26 augusti 2012 Postat 26 augusti 2012 (redigerat) Löjligt bra låt, såhär ska det låta, musik med själ och mening.. Helt underbar låt, kommer du inte med så vore det sinnessjukt.. Ska rösta så fort jag är hemma. Redigerat 26 augusti 2012 av DannyDisorder
KillwithSkill Postat 26 augusti 2012 Postat 26 augusti 2012 http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=3147
cborg Postat 26 augusti 2012 Postat 26 augusti 2012 (redigerat) Jag har inte lyssnat på de andra än så jag hade bara ett val att rösta på! 😉 edit: Lyssnade som snabbast på fältet. Din ligger nog bra till med bra arr och melodi. Kan vara svårare med en lugn låt jämfört tempobaserade. Lycka till! (försökte rösta med jobbmobilen också men den va spärrad 😄 ) Redigerat 26 augusti 2012 av cborg
KillwithSkill Postat 26 augusti 2012 Postat 26 augusti 2012 Fattar inte vad SR anställer för folk? Verkar vara klappträn hela bunten! Låter förjävligt!
Shimmen Postat 26 augusti 2012 Postat 26 augusti 2012 (redigerat) Fattar inte vad SR anställer för folk? Verkar vara klappträn hela bunten! Låter förjävligt! Instämmer. Och det var tråkigt att du inte gick vidare, men förhoppningsvis har många hört dig nu i alla fall, så det är bara att fortsätta! Redigerat 26 augusti 2012 av Shimmen
klasho Postat 26 augusti 2012 Postat 26 augusti 2012 Synd att du inte vann. Det var ett misstag tycker jag. Och ja ljudet var för bedrövligt.
Tegen Postat 26 augusti 2012 Postat 26 augusti 2012 Den kommer i alla fall fortsätta att gå het på min spotify ett bra tag framöver. Missade tyvärr programmet, var tvungen att jobba 🙁 hoppas att dom lägger upp hela sändningen.
lonewind Postat 27 augusti 2012 Trådstartare Postat 27 augusti 2012 Tusen tusen tack för alla era vänliga ord och till alla er som röstade. Det gick ju inte vägen denna gången. Känns ändå som att man vunnit i och med att jag fick komma till finalen. Här kan man höra hela programmet: http://sverigesradio.se/sida/play.aspx?ljud=4110766 Dessvärre har de inte lagt upp videosändningen, skulle gärna se de själv men har inte hittat den någonstans.
lonewind Postat 27 augusti 2012 Trådstartare Postat 27 augusti 2012 (redigerat) Nu har de lagt upp så man kan se hela sändningen om man vill. http://sverigesradio...?programid=3147 Man får bläddra ned lite. Själv hade jag lite röstproblem med kråkor i halsen typ men hade säkerligen inte vunnit mer om jag inte haft det heller 🙂 Redigerat 27 augusti 2012 av lonewind
Linus Postat 27 augusti 2012 Postat 27 augusti 2012 Therese Fredenwall är riktigt bra också, så häng inte läpp. 🙂 Jag skulle hellre tappa vinnarpositionen till någon bra, än till någon som halkar in på ett bananskal. (Med tanke på de melodifestivalartister som fick se sig slagna av Ranelid i våras...)
lonewind Postat 28 augusti 2012 Trådstartare Postat 28 augusti 2012 Löjligt bra låt, såhär ska det låta, musik med själ och mening.. Helt underbar låt, kommer du inte med så vore det sinnessjukt.. Ska rösta så fort jag är hemma. Hej! Vill bara säga tusen tack för det otroligt värmande omdömet. Känns otroligt bra att läsa så här i efterhand när ens "15 minutes" tagit slut 🙂
vmbr Postat 28 augusti 2012 Postat 28 augusti 2012 Din låt var ju klart mycket bättre än vinnarlåten tycker jag, man tjänar på att vara ung och tjej ibland 😕
BHR Postat 28 augusti 2012 Postat 28 augusti 2012 med vilken utrustning har du spelat in låten? skulle vara kul o veta: )
lonewind Postat 28 augusti 2012 Trådstartare Postat 28 augusti 2012 Lyckospark på rumpan! 🙂 Grymt bra :-) Lycka till bra låt :-)) Röstat! Röstade precis! Gött Chris 🙂 Röstat. Fasen vad sjyssta ni är! TACK!
lonewind Postat 28 augusti 2012 Trådstartare Postat 28 augusti 2012 Jag har inte lyssnat på de andra än så jag hade bara ett val att rösta på! 😉 edit: Lyssnade som snabbast på fältet. Din ligger nog bra till med bra arr och melodi. Kan vara svårare med en lugn låt jämfört tempobaserade. Lycka till! (försökte rösta med jobbmobilen också men den va spärrad 😄 ) Det kan nog ligga något i det, känns som att man alltid kommer från underläge när man inte har en låt med fart och fläkt. Smällar man får ta när man ger sig in i en tävling i musik 😄
lonewind Postat 28 augusti 2012 Trådstartare Postat 28 augusti 2012 Fattar inte vad SR anställer för folk? Verkar vara klappträn hela bunten! Låter förjävligt! Nu hörde jag inte livesändningen förstås utan har bara lyssnat på inspelningen som kom upp en dag efter. Tyckte att det var rätt ok liveljud, men det säger kanske mest om mitt ljudkunnande 😄
lonewind Postat 28 augusti 2012 Trådstartare Postat 28 augusti 2012 Instämmer. Och det var tråkigt att du inte gick vidare, men förhoppningsvis har många hört dig nu i alla fall, så det är bara att fortsätta! De sa att de skulle vara runt en miljon lyssnare... låter lite mycket men... Många lyssnade säkert. Det är den inställningen man måste ha, att bara fortsätta. Det blir lätt att man känner att man vill ge upp...
lonewind Postat 29 augusti 2012 Trådstartare Postat 29 augusti 2012 Den kommer i alla fall fortsätta att gå het på min spotify ett bra tag framöver. Missade tyvärr programmet, var tvungen att jobba 🙁 hoppas att dom lägger upp hela sändningen. Grymt kul att jag har äran att berika din spotifylista! Och sändningen finns ju nu att se!
lonewind Postat 29 augusti 2012 Trådstartare Postat 29 augusti 2012 Therese Fredenwall är riktigt bra också, så häng inte läpp. 🙂 Jag skulle hellre tappa vinnarpositionen till någon bra, än till någon som halkar in på ett bananskal. (Med tanke på de melodifestivalartister som fick se sig slagna av Ranelid i våras...) Helt sant! Tycker alla finalisterna var superproffsiga och hade mycket bra låtar. Kände mig lite malplacé med min låt men det var grymt häftigt att delta.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.