Jono Postat 22 augusti 2012 Postat 22 augusti 2012 Hej vänner! Måste säga att jag har lyssnat otaligt många gånger på In Flames' låt "Deliver Us". Fantastisk produktion! Är det nån som vet vad det är för synthljud de använder i introslingan? Säkert något egentillverkat, men det vore intressant att veta ungefär... Ha en skön dag! /Jonte
oioioi Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Jag ska träffa den ansvarige syntspelaren om några dagar. Om jag kommer ihåg ska jag fråga.
Jono Postat 6 september 2012 Trådstartare Postat 6 september 2012 Gött! Ja, du får jättegärna fråga. 🙂
oioioi Postat 11 september 2012 Postat 11 september 2012 Attans, glömde helt bort det. Om jag kommer ihåg ska jag fråga nästa gång - men jag är halvt senil så räkna inte med det.
Jono Postat 3 oktober 2012 Trådstartare Postat 3 oktober 2012 Haha! Lugnt. Men om du kommer ihåg nångång framöver, så får du gärna höra av dig med svaret sen. Den dagen - den glädjen... 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.